• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Dauguma Lietuvos gyventojų reklamose labiausiai tikisi išvysti kokį nors specialų pasiūlymą, parodė  žiniasklaidos planavimo agentūros „Phd“ atlikta reprezentatyvi internetinė apklausa „Snapshots“. Praėjusią savaitę buvo apklausta 1000 respondentų, reprezentatyviai atitinkančių Lietuvos gyventojų modelį. Net 65 proc. Lietuvos gyventojų šiemet laukia reklamuojamo pasiūlymo, o 35 proc. iš jų norėtų, kad reklama be to būtų dar ir įdomi bei intriguojanti.

REKLAMA
REKLAMA

28 proc. iš reklamos tikisi sužinoti išskirtines produkto savybes, o likusieji 7 proc. nori matyti įdomią ir intriguojančią reklamą.

REKLAMA

„Apklausos rezultatai dviprasmiški - viena vertus žmonės nenori matyti „pilkų“ reklamų, tačiau patys labiausiai tikisi specialių pasiūlymų. Kūrybiškumui vietos reklamose lieka ne tiek ir daug“, - sako UAB „Phd“ direktorius Nerijus Kalinauskas – „žinant, jog ekonominė situacija ir taip pakoregavo įmonių reklamos biudžetus, tikėtina, kad kūrybiškumas kuriam laikui pasislinks į antrą planą“.

REKLAMA
REKLAMA

Beveik 33 proc. apklaustųjų teigė šiemet ieškosiantys ekonomiškai patrauklių akcijų, kuomet du produktus galima įsigyti už vieno kainą. 26 proc. respondentų žada atsisakyti brangių pirkinių, o 15 proc. apklausos dalyvių rečiau lankysis prekybos centruose ir maisto prekių parduotuvėse. Tuo tarpu 26 proc. sakė neketinantys keisti pirkimo įpročių.

„Snapshots“ tyrimo rezultatai patvirtino šių dienų ekonomikos realijas, jog sunki ekonominė situacija žmones skatina mažiau išlaidauti perkant brangius produktus. Tačiau maisto prekės ir plataus vartojimo prekės iš pirkėjų krepšelio tikrai nedings“, - mano N.Kalinauskas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų