snapshots
Šiame puslapyje rasite informaciją apie gairę pavadinimu „snapshots“. Visi straipsniai, video, nuotraukos, komentarai patalpinti tv3.lt naujienų portale apie gairę pavadinimu „snapshots“.
Tyrimas: vartojimo įpročiai pasikeitė ilgam
Vis daugiau Lietuvos gyventojų mano, kad sunkmečiu pakitę jų vartojimo įpročiai išliks ir artimiausioje ateityje. Tai parodė žiniasklaidos planavimo agentūros „Phd“ spalį atlikta internetinė apklausa „Snapshots“.
„Palyginus gegužės ir spalio mėnesio apklausos rezultatus išryškėjo tendencija, jog esant šiandieninei ekonominei situacijai gyventojai ne tik keičia vartojimo įpročius, bet vis daugiau ir manančių, kad bent jau artimiausioje ateityje prie senųjų įpročių negrįš", - sako UAB „Phd" dire...
Apklausa: vartotojai ateinantį pusmetį linkę likti taupūs
Vis daugiau Lietuvos gyventojų mano, kad sunkmečiu pakitę jų vartojimo įpročiai išliks ir artimiausioje ateityje. Tai parodė žiniasklaidos planavimo agentūros „Phd“ spalį atlikta internetinė apklausa „Snapshots“.
„Palyginus gegužės ir spalio mėnesio apklausos rezultatus išryškėjo tendencija, jog esant šiandieninei ekonominei situacijai gyventojai ne tik keičia vartojimo įpročius, bet vis daugiau yra manančių, kad bent jau artimiausioje ateityje prie senųjų įpročių negrįš“, – sako „Phd“ d...
Labiausiai krito elektronikos prekių ir alkoholio paklausa
Nebūdami tikri dėl savo ateities pajamų, Lietuvos gyventojai pirmiausia riboja elektronikos prekių ir alkoholinių gėrimų pirkimą. Tai parodė žiniasklaidos planavimo agentūros „Phd“ gegužės 6–13 dienomis atlikta internetinė apklausa „Snapshots“.
„Baigėsi laikai, kai pirkėjai šluoja lentynas. Pardavėjams teks iš pagrindų peržiūrėti pardavimo strategijas ir pirmiausiai išsiaiškinti bei atsižvelgti į pirkėjų poreikius.
Reklamoje labiausiai laukiama specialių pasiūlymų
Dauguma Lietuvos gyventojų reklamose labiausiai tikisi išvysti kokį nors specialų pasiūlymą, parodė žiniasklaidos planavimo agentūros „Phd“ atlikta reprezentatyvi internetinė apklausa „Snapshots“. Praėjusią savaitę buvo apklausta 1000 respondentų, reprezentatyviai atitinkančių Lietuvos gyventojų modelį. Net 65 proc. Lietuvos gyventojų šiemet laukia reklamuojamo pasiūlymo, o 35 proc. iš jų norėtų, kad reklama be to būtų dar ir įdomi bei intriguojanti.
28 proc.