Naujojo vadovo teigimu, Registrų centras turi unikalią galimybę išnaudoti visas turimas technologines galimybes ir registruose bei informacinėse sistemose sukauptus duomenis, kad sukurtų ir visuomenei pasiūlytų naudingų paslaugų, kurios palengvintų žmonių gyvenimą ir skatintų valstybės pažangą.
„Vienas iš kertinių dalykų, į kurį, mano nuomone, turėtų orientuotis Registrų centras, yra aukštos pridėtinės vertės duomenų pagrindu teikiamų paslaugų sukūrimas. Turiu viziją, kad įmonė taptų pagrindiniu valstybės technologijų ir duomenų kaupimo bei analizės centru, galinčiu tapti įrankiu kuriant įvarius nacionalinio lygmens sprendimus. Įmonė turi unikalią galimybę apjungti duomenis ir tapti naujų elektroninių paslaugų iniciatoriumi ir įgyvendintoju“, – sako naujasis Registrų centro strateginio vystymo direktorius.
Ekonomikos magistro laipsnį Vilniaus universitete turintis A. Jusas Pastaruoju metu dirbo vienoje didžiausių mažmeninės prekybos įmonių grupėje Baltijos šalyse „Maxima grupė“, kur buvo atsakingas už naujai kuriamos grupės įmonės veiklos ir operacijų modelio sukūrimą. Prieš tai jis yra dirbęs verslo vystymo departamento direktoriumi Baltijos šalims draudimo bendrovėje „Gjensidige“ ir prisidėjo prie
bendrovių „Gjensidige Baltic“ ir „PZU Lietuva“ sujungimo, strateginių pokyčių ir projektų portfelio suformavimo bei jo įgyvendinimo.
Dirbdamas telekomunikacijų bendrovėje „Telia Lietuva“ A. Jusas vadovavo procesų valdymo padaliniui ir buvo atsakingas už naujų produktų ir paslaugų sukūrimą bei teikimą, o prasidėjus dviejų tuometinių įmonių „Teo LT“ ir „Omnitel“ susijungimui prisidėjo prie procesų optimizavimo ir pokyčių valdymo įgyvendinimo.
Be to, nuo šios savaitės už pagrindinių šalies registrų vystymą bus atsakingas ilgametis Registrų centro darbuotojas Kazys Maksvytis, laimėjęs skelbtą Registrų tvarkymo direktoriaus atranką.
„Esame vieną iš svarbiausių valstybės turtų – duomenis – valdanti ir tvarkanti, pažangius sprendimus įdiegusi įmonė. Tačiau turime nesustoti ir ieškoti naujų, progresyvių sprendimų, kad vis daugiau procesų būtų automatizuoti ir tai leistų mažinti popierinių dokumentų kiekį“, – sako K. Maksvytis, kuris bus atsakingas ir už Asmenų ir Turto registrų tvarkymo tarnybų veiklą.
Įvairias pareigas Registrų centre K. Maksvytis užima nuo 2011 metų. Prieš tai jis yra vadovavęs Nacionalinei žemės tarnybai.
Nuo kovo 1 dienos įsigaliojo naujoji Registrų centro organizacijos struktūra, leidusi išgryninti įmonėje vykstančius procesus ir aiškiai sudėliojusi atsakomybės sritis. Pagal naująją struktūrą už pagrindines įmonės veiklos sritis bus atsakingi 6 tiesiogiai įmonės generaliniam direktoriui pavaldūs direktoriai.
Praėjusių metų lapkritį Registrų centro valdybos nustatyta organizacinė struktūra apkarpė ir gerokai išpūstą administracinį aparatą. Vadovaujamų pareigybių skaičius sumažintas daugiau nei trečdaliu, eliminuotos besidubliuojančios, perteklinės veiklos ir funkcijos.
Registrų centras – sparčiai atsinaujinanti strateginė valstybės įmonė, valdanti valstybinės reikšmės informacines sistemas ir pagrindinius registrus, aptarnaujanti klientus visoje Lietuvoje, gerinanti verslo aplinką ir skatinanti atsakingą elektroninių paslaugų plėtrą. Šiuo metu įmonė diegia tarptautinius standartus, gerąsias valdymo praktikas ir siekia lyderystės tarptautinėje erdvėje.