Įvairių teisinių formų įstatymuose ir kituose teisės aktuose įtvirtinti ataskaitų patvirtinimo ir pateikimo terminai lieka galioti – dauguma juridinių asmenų ataskaitas už 2019 metus turi pateikti iki gegužės 31 dienos. Vis dėlto, atsižvelgdamas į susidariusią situaciją Registrų centras priims ir vėluojančias ataskaitas.
Praėjusiais metais, pasibaigus ataskaitų teikimo terminui, siekdamas glaudesnio dialogo su verslu ir nevyriausybinėmis organizacijomis, Registrų centras pirmiausiai išsiuntė dešimtis tūkstančių priminimų tų juridinių asmenų vadovams, kurie laiku buvo nepateikę finansinių ataskaitų, ir paprašė atlikti šią pareigą. Tokią dialogo praktiką ketinama taikyti ir visą šių metų vasarą.
Šiuo laikotarpiu Registrų centras netaikys teisės aktuose numatytų poveikio priemonių: nepradės surašyti administracinių nusižengimų protokolų ir neinicijuos paramos gavėjo statuso panaikinimo procedūrų. Keičiantis aplinkybėms, įmonė yra pasirengusi atsižvelgti į pasikeitusią situaciją, kad būtų maksimaliai atsižvelgta į verslo ir organizacijų poreikius.
Registrų centro skaičiavimais, prievolę pateikti finansines ataskaitas už 2019 metus turi beveik 190 tūkst. juridinių asmenų. Finansines ataskaitas už praėjusius metus šiai dienai jau yra pateikę daugiau kaip 10 tūkst. juridinių asmenų. Už 2018 metus viso sulaukta beveik 100 tūkst. ataskaitų.
Metinių finansinių ataskaitų rinkinį turi teikti akcinės bendrovės, uždarosios akcinės bendrovės, kooperatinės bendrovės, žemės ūkio bendrovės, valstybės įmonės, savivaldybių įmonės, mažosios bendrijos, labdaros ir paramos fondai, asociacijos, viešosios įstaigos, tikrosios ir komanditinės ūkinės bendrijos (jeigu sudaro), individualios įmonės (jeigu sudaro), užsienio juridinių asmenų ar kitų organizacijų filialai, Europos ekonominių interesų grupės (jeigu sudaro), Europos bendrovės, Europos kooperatinės bendrovės.