Siuntėjo teigimu, prekybos tinklo „Norfa“ parduotuvės, esančios miesto centre, lentynoje – pasibaigusio galiojimo mišinėliai vaikams.
Pasibaigęs prieš pusę metų
Laiške vyras rašo: „Atvykęs į parduotuvę Rokiškyje, Nepriklausomybės g. 23 a., pasibaisėjau pardavinėjamų „Aptamil“ mišinukų galiojimo laiku: 4 vienetų 1-uoju numeriu pažymėtų mišinukų galiojimo laikas buvo pasibaigęs. Trijų galiojimas terminas – iki gegužės 15 d., bet ant vienos pakuotės apskirtai nurodyta 2023 m. 12 mėn. data...
Neduok Dieve jį būtų išgėręs kūdikis ir jam būtų kažkas atsitikę, kas už tai būtų atsakęs? Esu pasibaisėjęs šia situacija, kaip galima taip nesužiūrėti?“
Pasidomėjus situacija išsamiau, vyras pasakojo perdavęs visus mišinukus prekybos centro darbuotojai, tačiau jos reakcija, anot pašnekovo, buvo labai paprasta:
„Atrodė taip, kad čia jau – įprasta (šypteli – aut. past.). Kadangi viskas vyko šeštadienį, parduotuvės vedėjos neradau. Esu retas svečias Rokiškyje, bet likau labai pasipiktinęs tokiu neatidumu.
Nuvykęs į svečius papasakojau žmonos giminaičiams ir išgirdau, kad šioje „Norfoje“ jie ne vieną kartą yra nusipirkę sugedusių maisto produktų, todėl ten net nebesilanko“.
Turi patirties
K. T. teigė pats dirbantis pardavimų vadybininku, tad aplanko labai daug ir įvairių šalies parduotuvių. Vyras tikino nesuprantantis, kaip galima elgtis taip neapdairiai, nes, jo teigimu, vaikų mišinėliai yra tokia prekė, kurią reikia „sekti“ labai atidžiai.
„Pasidomėjau plačiau: vaikui išgėrus tokį mišinuką, kuris negalioja pusę metų, pasekmės gali būti labai, labai rimtos. Trijų mišinukų galiojimo laikas buvo pasibaigęs, sąlyginai, neseniai, bet pasekmės kūdikiui irgi gali būti rimtos...“, – teigė situaciją išdėstęs pašnekovas.
Pasak svečio, lentynoje buvo tik 4 vienetai mišinukų ir visi – pasibaigusio galiojimo. Visgi, po tokio „atradimo“ jis apžiūrėjo ir kitos rūšies mišinukus – jie buvo tinkamo galiojimo.
Apie pažeidimus K. T. informavo Maisto ir veterinarijos tarnybą.
Atsiprašo už nemalonią situaciją
Minėtos parduotuvės vadovė sakė situaciją žinanti, apgailestavo dėl įvykio, tačiau jo nekomentavo teigdama, kad pasisakyti viešai gali tik prekybos centro „Norfa“ atstovas spaudai.
Apie įvykusį incidentą paklaustas Darius Ryliškis atsiprašė už nesusipratimą:
„Labai atsiprašome pirkėjo už tokią klaidą, kuri įvyko per neapsižiūrėjimą. Visas šios kategorijos prekes parduotuvės personalas papildomai peržiūrėjo. Klaidos ištaisytos. Parduotuvės administracijos vardu dar kartą atsiprašome pirkėjo“.
P. S. Bus papildyta Rokiškio valstybinė maisto ir veterinarijos tarnybos specialistų komentaru.
Autorė: Miglė Dambrauskaitė
Patiko straipsnis? Užsiprenumeruokite mūsų naujienlaiškį ir gaukite svarbiausias dienos naujienas bei įdomiausius straipsnius kiekvieną darbo dieną 11 val. Tiesiai į Jūsų el. paštą!