Televizijos kanalas „Fox“ amerikiečius nusprendė pratinti prie reklamos. Jų nuomone, nečiupti valdymo pulto prasidėjus reklamos blokui privers trumpi – 8 ir 16 sekundžių trukmės animaciniai filmukai. Eksperimentas prasidėjo balandžio 9-ą.
Šis savaime įdomi akcija „Balsą“ dar labiau sudomino dėl filmukų herojaus tautybės: Niujorko taksistas Olegas Fafandraou, anot legendos, yra pusiau graikas, pusiau lietuvis. Jis žiūrovams dalins juokingus patarimus ir kalbėsis su savo įžymiais keleiviais, tokiais kaip Tomas Crusas ir Donaldas Trampas.
Pusiau lietuvį Olegą (o tiksliau, dar vieną Borato kloną) sukūrė nepriklausoma Niujorko reklamos agentūra „Ideocracy“.
„Fox“ vadovybė mano, kad filmukai išlaikys televizijos žiūrovus TV kanale reklamos metu ir nevers jų kaukšėti mygtukais, ieškant kanalo be reklamos. Internete jau yra ir Olegui skirtas tinklapis, kuriame greitais atsiras interaktyvių žaidimų ir kitokio pramoginio turinio.
Panašią koncepciją sugalvojo ir „ABC“ kanalas, kuris sies reklamą su šou. Tarkim, serialo „Ugly Betty“ herojė atverčia žurnalą, kamera stambiu planu parodo puslapį ir prasideda reklamos blokas. Baigtis reklama gali kaip kitame, jau komedijiniame seriale „According to Jim“: reklama baigiasi, o serialo herojai sėdi priešais televizorių ir žiūri jos pabaigą jau kaip integruoto veiksmo dalį.
„NBC“ kanalas kuria du panašius projektus. Pirmasis susietas su komedija apie gydytojus „Scrubs“. Šiame seriale reklama prasidės vinjetėmis su klausimais „Ar žinote, kad ...?“. Antrasis projektas varijuos pokalbių šou „The Tonight Show with Jay Leno“ temas.