Praėjusią savaitę po plačią interneto erdvę paplito pirmosios nutekėję oficialios naujojo 2013 m. „Lexus“ modelių gamoje įrašyto LS serijos flagmano nuotraukos, o vakar pagaliau pasirodė ir gausesnės vaizdo medžiagos lydima platesnė informacija. Kaip ir likę japonų gamintojo modeliai, prabangiausias iš „Lexus“ sedanų įgavo agresyvesnį ir išraiškingesnį nei pirmtako dizainą.
2013 m. metams parengto kompanijos flagmano gamą sudaro bazinis „LS 460“ modelis, šalia kurio bus ilgesnės bazės versija „LS 460L“, hibridinis „LS 600 h“ ir sportiškiausias variantas „LS 460 F Sport“. Jei „LS 460“ ir „LS 460 L“ siūlomi tiek su galinių tiek ir su visų varančių ratų transmisija, tai hibridinę jėgainę turinti modifikacija bus komplektuojama vien tik su keturių ratų pavara.
Visos trys „LS 460“ modifikacijos, įskaitant ir šiam modeliui pirmą kartą siūlomą „F Sport“ versiją bus komplektuojamos su 4,6 litro V8 varikliu ir aštuonių laipsnių automatine transmisija. Galiniais ratais varomo modelio motoras išvysto maksimalią 386 AG galią ir 487 Nm sukimo momentą. Tai leidžia didžiuliam sedanui nuo 0 iki 100 km/h įsibėgėti per 5,4 sekundės ir pasiekti elektronikos iki 210 km/h apribotą maksimalų greitį. Keturių ratų pavaras turinčių versijų variklio trauka apribota iki 360 AG galios ir 470 Nm sukimo momento. Sprinto iki 100 km/h trukmė – 5,9 sekundės.
„LS 600h“ modelio hibridinę pavarą sudaro 389 AG galios ir 521 Nm sukimo momento 5,0 litrų, V8 benzininis motoras veikiantis kartu su nikelio lydinio baterijų maitinamais dviem elektros motorais. Bendra tokios pavaros galia siekia 438 AG. Perduodama per tradicinę hibridinių „Toyota“ jėgainėse elektronikos valdomą belaipsnę transmisiją ji leidžia nuo 0 iki 100 km/h įsibėgėti per 5,5 sekundės ir pasiekti elektronikos ribojamą 210 km/h maksimalų greitį.
Jau minėtas „LS 460 F Sport“ modelis išsiskirs agresyvesnio stiliaus išorės dizainu, viduje bus montuojamas dinamiškesniam važiavimui labiau pritaikytos geresnį šoninį prilaikymą turinčios sėdynės. Viduje taip pat rastume aliuminio apdailos detales, oda aptrauktą vairą ir pavarų perjungimo svirteles prie jo. Sportiškesnį charakterį sedanui turėtų suteikti maždaug centimetru nuleista pneumatinė pakaba, „Brembo“ stabdžių komplektas su šešių stūmoklių apkabomis ir 19 colių lengvojo lydinio ratlankiai.
Informacijos apie naujos kartos „Lexus“ flagmano LS kainas gamintojas kol kas nepateikia.