• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Pripažinta: „Maxima LT“ klaidino vartotojus

„Maxima LT“ komentaras

Lietuvos mažmeninės prekybos tinklą „Maxima“ valdanti bendrovė „Maxima LT“ vartotojams pateikė klaidinančios informacijos apie prekių kainas ir joms taikomas nuolaidas, todėl turi sumokėti Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos (VVTA) jai skirtą 4,3 tūkst. eurų baudą.

Lietuvos mažmeninės prekybos tinklą „Maxima“ valdanti bendrovė „Maxima LT“ vartotojams pateikė klaidinančios informacijos apie prekių kainas ir joms taikomas nuolaidas, todėl turi sumokėti Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos (VVTA) jai skirtą 4,3 tūkst. eurų baudą.

REKLAMA

Vilniaus apygardos administracinis teismas sausio 30 dieną atmetė „Maximos LT“ skundą ir patvirtino, kad bendrovė vykdė nesąžiningą komercinę veiklą, pranešė VVTA.

„Maxima LT“ tvirtino, kad vartotojų suklaidinimo atvejai yra mažareikšmiai, nesukėlė reikšmingos žalos ir buvo padaryti dėl žmogiškosios klaidos, neturint tikslo ir ketinimo klaidinti vartotojus, tačiau teismas su šiais argumentais nesutiko.

„Teismas konstatavo, kad vartotojų suklaidinimai skirtinguose Lietuvos miestuose esančiose bendrovės parduotuvėse negalėjo būti vertinami kaip pavienės, trumpalaikės situacijos. (....) Klaidingos informacijos apie parduodamų prekių kainas bei joms taikomas nuolaidas pateikimas, galėjo iškreipti ir kitų vartotojų ekonominius interesus, taip paskatinant priimti sprendimą dėl sandorio, kurio vartotojai kitomis aplinkybėmis nebūtų priėmę“, - teigiama VVTA pranešime.

REKLAMA
REKLAMA

Teismo sprendimas per 30 dienų gali būti skundžiamas Lietuvos vyriausiajam administraciniam teismui.

Komentuoja Renata Dantė, „Maxima LT“ komunikacijos vadovė

„Vilniaus apygardos administracinio teismo sprendimą esame gavę, tačiau jį dar analizuojame. Teismo sprendimas dar neįsiteisėjęs, tad gali būti peržiūrėtas apeliacine tvarka. Ar šia galimybe naudosimės, spręsime išsamiai įvertinę sprendimo motyvus.

REKLAMA

Byloje nagrinėti kelių pirkėjų pavieniai skundai (dėl 6 čekių iš 2016 m.), pateikti minėtai tarnybai, dėl prekės kainos etiketėje ir kasos čekyje neatitikimo ar skelbtos akcijos konkrečiai prekei nepritaikymo. Mes pripažįstame šias pavienes klaidas, apgailestaujame ir darome viską, kad jų būtų kuo mažiau. Visgi manome, kad aptariamoje byloje Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba netinkamai įvertino pažeidimo mastą ir trukmę. Dėl šios priežasties ir kreipėmės į teismą, prašydami Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos nutarimą peržiūrėti.

Įvairioms prekių grupėms bei kategorijoms dažnai taikome akcines nuolaidas. Pavyzdžiui, akcinė nuolaida tam tikrai prekei taikoma vieną savaitę ir prekė yra parduodama pigiau. Po savaitės prekės kaina vėl tampa tokia, kokia buvo prieš prasidedant akcijai. Visus šiuos kainų pasikeitimus atlieka mūsų darbuotojai. Nutarime įvardintais atvejais pirkėjai skundėsi, jog prekės kaina nurodyta ant etiketės ar lentynoje skyrėsi nuo kainos nurodytos kasos čekyje. Užtikriname, kad šie pavieniai atvejai įvyko dėl netyčinės žmogiškos klaidos – akcijai pasibaigus mūsų darbuotojai tiesiog nepakeitė prekių kainos ant etiketės ar lentynoje. Pirkėjus, susidūrusius su kainos neatitikimu etiketėje ir kasos čekyje, nuoširdžiai prašome kreiptis į informacinės kasos darbuotojus. Tokiais atvejais visada grąžiname kainos neatitikimo skirtumą grynais pinigais ir pridedame dviejų eurų čekį arba kainos skirtumą pervedame į „Ačiū“ kortelės sąskaitą. Savo pirkėjus gerbiame ir dėl nesklandumų nuoširdžiai atsiprašome“, - rašoma penktadienį ryte išplatintame komentare.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų