Vakar vakarą virtualioje interneto erdvėje oficialiai buvo pristatytas naujas „Bentley Continental GT“. Realus automobilis visai automobilinei bendruomenei bus parodytas Paryžiaus automobilių parodoje, o pirmuosius pirkėjus naujas prabangus kupe pasieks kitų metų pradžioje.
Užmetus pirmą žvilgsnį į vakar vakare debiutavusį „Continental GT“, liežuvis sunkiai verčiasi sakydamas žodelį „naujas“. Iš pirmo žvilgsnio britų klasikinio žanro atstovas pasikeitė labai nežymiai. Nuo mašinos debiutavusios prieš septynis metus, ir nuo atnaujintos jos versijos pasirodžiusios 2007 metais debiutantas radikaliai tikrai nesiskiria. Na, bet juk tai „Bentley“. Jo kūrėjai paprastai renkasi ramią evoliuciją, o ne revoliuciją.
Tačiau nors automobilio išorė atrodo beveik nepakitus, kiekviena kėbulo dalis sukurta iš naujo. Automobilio bazė ir ilgis išliko tokie patys, tačiau dabar „Bentley Continental GT“ yra 24 mm platesnis ir 14 mm aukštesnis.
Rami evoliucija, o ne revoliucija pastebima ir automobilio salone. Lengvai retušuotas prietaisų skydas, akis užkliūna už visiškai naujos multimedijinės sistemos su navigacine įranga, sensoriniu ekranu ir 30 Gb dydžio kietuoju disku. Tiesa, visiškai pakeisti krėslai ir durelių apdaila. Saugos diržai dabar tvirtinami ne prie krėslo, o ten kur įprastame automobilyje būtų centrinis statramstis. Taip priekiniai krėslai tapo plonesni, todėl sėdintiems ant galinės pasostės atsirado papildomi 5 cm kojoms.
Po ilgu variklio dangčiu slepiasi gerai žinomas W12 tipo variklis. Tačiau motoras gerokai patobulintas. Dabar vietoje 560 a.g. jis išvysto 575 a.g., nuo 650 Nm iki 700 Nm išaugo ir sukimo momentas. Todėl maksimalų 318 km/h greitį pasiekiantis automobilis iki 100 km/h greičio įsibėgėja dviem dešimtosiomis sekundės greičiau- per 4,6 sek. Tačiau didžiausia inovacija galima pavadinti „FlexFuel“ sistemą. Jos dėka naujojo „Bentley Continental GT“ motoras gali sriaubti ne tik benziną, bet ir bioetanolį, ar benzino ir bioetanolio mišinį bet kokiomis proporcijomis. Tokiu būdu, variklis tapo net 70 proc. švaresnis.
Šiek tiek pasikeitė ir transmisija. Visų ratų pavara dabar sukimo momentą tarp ašių paskirsto ne lygiai, kaip anksčiau, o suteikdama daugiau klasikinės komponuotės charakterio- 40 proc. priekiui ir 60 proc. galinei ašiai. Pavarų dėžė- šešių laipsnių automatinė ZF.
Dabar jau žinoma, kad kitų metų pabaigoje „Bentley Continental GT“ gaus dar vieną variklį. Tai bus visiškai naujas keturių litrų darbo tūrio aštuonių cilindrų agregatas sukurtas „Bentley“ specialistų. Draugiškumą aplinkai deklaruojančio prabangių automobilių gamintojo atstovai teigia, kad jis bus bet 40 proc. ekologiškesnis, nei dabar naudojamas W12.