• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Didieji prekybos tinklai pernai išliko reklamos rinkos lyderiais. Jų išlaidos sausį-lapkritį, palyginti su 2016-ųjų tuo pačiu metu, išaugo 38 proc., o pirkėjo lojalumo kortelių – 77 proc., rodo naujausi tyrimų bendrovės „Kantar TNS“ duomenys.

Didieji prekybos tinklai pernai išliko reklamos rinkos lyderiais. Jų išlaidos sausį-lapkritį, palyginti su 2016-ųjų tuo pačiu metu, išaugo 38 proc., o pirkėjo lojalumo kortelių – 77 proc., rodo naujausi tyrimų bendrovės „Kantar TNS“ duomenys.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Didžiausių reklamuotojų dešimtuke yra trys prekybos tinklai – „Lidl Lietuva“, „Maxima LT“ ir „Iki“ tinklą valdanti „Palink“, jų reklamos biudžetas per metus augo atitinkamai 83 proc., 52 proc. ir 24 procentais.

REKLAMA

„Kantar TNS“ reklamos monitoringo vadovė Giedrė Juronienė BNS teigė, kad „Telia Lietuvos“ vardo reklama pernai lėmė penkiskart išaugusias telekomunikacijų bendrovių išlaidas. Be to, dukart didėjo Europos Komisijos pristatomų projektų ir optikos parduotuvių reklamos biudžetas.

Per metus labiausiai mažėjo prekybos internetu (23 proc.), skalbimo priemonių (19,4 proc.) ir vaistų nuo skausmo (19 proc.) reklamos išlaidos.

REKLAMA
REKLAMA

Išlaidas reklamai labiausiai didino socialinius projektus pristačiusi Aplinkos ministerija, bendrovės „Glaxo SmithKline“ ir „Topo grupė“, o labiausiai mažino – „Coca-Cola“, „Mondelez International“ ir „Johnson&Johnson“.

Visos reklamos apimtys per metus išaugo 2,8 proc.: televizijos reklamos – 2,1 proc. iki 1,723 mln. reklaminių klipų, spaudos – smuko 8,6 proc. Laikraščiuose jos plotas krito 6,6 proc. iki 7,8mln. kv. centimetrų, žurnaluose – 11,4 proc. iki 5,4 mln.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Radijo stotys pernai sausį-lapkritį transliavo 7,8 mln. sekundžių reklamos – 8,3 proc. daugiau, reklamjuosčių reklamos internete išlaidos didėjo 10,1 procento.

Lauko reklamos vidutinis vienos dienos plotas per 11 mėnesių sumažėjo 2,8 proc. – vidutiniškai per dieną stenduose jos buvo 16,9 tūkst. kv. metrų.

Ant degalinių degalų pylimosi pistoletų buvo užklijuota 32,6 tūkst. reklaminių lipdukų – 0,1 proc. daugiau, vidaus televizijos reklamos per metus padidėjo 27,4 proc.

Kino reklamos apimtys augo 33 proc. – iš viso buvo parodyta 518 tūkst. reklaminių klipų.

 

 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų