Didžiausių reklamuotojų dešimtuke yra trys prekybos tinklai – „Lidl Lietuva“, „Maxima LT“ ir „Iki“ tinklą valdanti „Palink“, jų reklamos biudžetas per metus augo atitinkamai 83 proc., 52 proc. ir 24 procentais.
„Kantar TNS“ reklamos monitoringo vadovė Giedrė Juronienė BNS teigė, kad „Telia Lietuvos“ vardo reklama pernai lėmė penkiskart išaugusias telekomunikacijų bendrovių išlaidas. Be to, dukart didėjo Europos Komisijos pristatomų projektų ir optikos parduotuvių reklamos biudžetas.
Per metus labiausiai mažėjo prekybos internetu (23 proc.), skalbimo priemonių (19,4 proc.) ir vaistų nuo skausmo (19 proc.) reklamos išlaidos.
Išlaidas reklamai labiausiai didino socialinius projektus pristačiusi Aplinkos ministerija, bendrovės „Glaxo SmithKline“ ir „Topo grupė“, o labiausiai mažino – „Coca-Cola“, „Mondelez International“ ir „Johnson&Johnson“.
Visos reklamos apimtys per metus išaugo 2,8 proc.: televizijos reklamos – 2,1 proc. iki 1,723 mln. reklaminių klipų, spaudos – smuko 8,6 proc. Laikraščiuose jos plotas krito 6,6 proc. iki 7,8mln. kv. centimetrų, žurnaluose – 11,4 proc. iki 5,4 mln.
Radijo stotys pernai sausį-lapkritį transliavo 7,8 mln. sekundžių reklamos – 8,3 proc. daugiau, reklamjuosčių reklamos internete išlaidos didėjo 10,1 procento.
Lauko reklamos vidutinis vienos dienos plotas per 11 mėnesių sumažėjo 2,8 proc. – vidutiniškai per dieną stenduose jos buvo 16,9 tūkst. kv. metrų.
Ant degalinių degalų pylimosi pistoletų buvo užklijuota 32,6 tūkst. reklaminių lipdukų – 0,1 proc. daugiau, vidaus televizijos reklamos per metus padidėjo 27,4 proc.
Kino reklamos apimtys augo 33 proc. – iš viso buvo parodyta 518 tūkst. reklaminių klipų.