• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Tiek „Peugeot“, tiek „Renault“ puikiai žino kaip turi atrodyti maži, žavingi hečbekai. Atsivertus istorijos vadovėlius, abudu automobilių gamintojai sukūrė ne vieną automanams patikusį automobilį, tačiau kol daugelis „Renault Clio RS“ ir „Peugeot 208 GTI“ lygina su „Ford Fiesta ST“ ar „Volkswagen Polo GTI“, britai nusprendė į tą pačią lenktynių trasą atsivežti du prancūziškus hečbekus ir atsakyti į klausimą - kuris greitesnis?
Į bandymų poligoną atvežti automobiliai nėra standartinės „Clio RS“ ar „208 GTI“ versijos. „Renault“ neseniai išleido naują, patobulintą „Clio RS“ versiją - „Clio RS Trophy 220“. Atnaujintas modelis gavo didesnio skersmens ratlankius, standesnę pakabą, galingesnį variklį ir atnaujintą automatinės pavarų dėžės programinę įrangą.
Tuo tarpu „Peugeot“ visus automanus vilioja su ribotos laidos „208 GTI“, kuris numėtė šiek tiek antsvorio, gavo galingesnį variklį, ir riboto praslydimo diferencialą.
Teoriškai, šias lenktynes turėtų laimėti „Clio RS“, nes jis turi maždaug 20 arklio galių galingesnį motorą ir efektyviau veikiančią pavarų dėžę. Bet gal nepradėkime burti iš kavos tirščių ir pasižiūrėkime kas taps nugalėtoju.

Tiek „Peugeot“, tiek „Renault“ puikiai žino kaip turi atrodyti maži, žavingi hečbekai. Atsivertus istorijos vadovėlius, abudu automobilių gamintojai sukūrė ne vieną automanams patikusį automobilį, tačiau kol daugelis „Renault Clio RS“ ir „Peugeot 208 GTI“ lygina su „Ford Fiesta ST“ ar „Volkswagen Polo GTI“, britai nusprendė į tą pačią lenktynių trasą atsivežti du prancūziškus hečbekus ir atsakyti į klausimą - kuris greitesnis?
Į bandymų poligoną atvežti automobiliai nėra standartinės „Clio RS“ ar „208 GTI“ versijos. „Renault“ neseniai išleido naują, patobulintą „Clio RS“ versiją - „Clio RS Trophy 220“. Atnaujintas modelis gavo didesnio skersmens ratlankius, standesnę pakabą, galingesnį variklį ir atnaujintą automatinės pavarų dėžės programinę įrangą.
Tuo tarpu „Peugeot“ visus automanus vilioja su ribotos laidos „208 GTI“, kuris numėtė šiek tiek antsvorio, gavo galingesnį variklį, ir riboto praslydimo diferencialą.
Teoriškai, šias lenktynes turėtų laimėti „Clio RS“, nes jis turi maždaug 20 arklio galių galingesnį motorą ir efektyviau veikiančią pavarų dėžę. Bet gal nepradėkime burti iš kavos tirščių ir pasižiūrėkime kas taps nugalėtoju.

REKLAMA

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų