Praėjus ne tiek daug laiko po Jeffo Gordono reklamos, kurioje prekybos salono darbuotoją kaip reikiant pavežiojo NASCAR lenktynininkas, dabar turime naują bandomojo važiavimo pokštą, kurio organizatoriais šį kartą tapo „Renault“ atstovybės Didžiojoje Britanijoje atstovai. Tiesa, šį kartą scenarijus kiek kitoks, mat išdaigą klientui iškrečia pardavėjas, o ne atvirkščiai.
Štai kas nutinka. Du nieko neįtariantys klientai vyrai, bent jau taip teigia „Renault“, atvyksta į prekybos saloną bandomojo „Clio“ važiavimo ir yra nustebinami pardavėjo siūlymo paspausti vadinamąjį „Va Va Voom“ mygtuką prietaisų skydelyje. Savaime suprantama, toks mygtukas standartiniame „Clio“ neegzistuoja, o „Va Va Voom“ yra vienas iš reklaminių „Renault“ šūkių.
Staiga pilkos miesto gatvės virsta gyva Paryžiaus alėjos scena. Joje dalyvauja visą erdvę užpildantis nedidelis orkestras, improvizuota kavinė, gatvės prekybininkai ir triukšmingi praeiviai. Kulminacija pasiekiama, kai grupelė menkai kūną pridengusių dailių merginų pasirodo priešais automobilį ir pradeda kabareto stiliaus šokį.
Sunku pasakyti, kiek iš tiesų buvo nustebę klientai ar šiuos vaidmenis atliekantys profesionalūs aktoriai, tačiau jų reakcija atrodė natūraliau nei to prekybininko, kuriam teko pasivažinėti mėlynu „Chevrolet Camaro“. Kaip atrodė šis pokštas, galite pažiūrėti patys. Pateikiame ir antrąjį siužetą, kuriame klientės buvo dvi jaunos moterys: