• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Prancūzijos mažmeninės prekybos milžinė „Carrefour“ iš savo parduotuvių Prancūzijoje, Belgijoje, Italijoje ir Ispanijoje lentynų pašalino „Pepsi“, „Doritos“ ir kitą „PepsiCo“ produkciją, kilus ginčui dėl kainų didinimo.

Prancūzijos mažmeninės prekybos milžinė „Carrefour“ iš savo parduotuvių Prancūzijoje, Belgijoje, Italijoje ir Ispanijoje lentynų pašalino „Pepsi“, „Doritos“ ir kitą „PepsiCo“ produkciją, kilus ginčui dėl kainų didinimo.

REKLAMA

„Dėl nepriimtino kainų padidinimo šiuo prekės ženklu nebeprekiaujame“, – rašoma ant Prancūzijos „Carrefour“ parduotuvių lentynų, kuriose anksčiau stovėjo „PepsiCo“ gaminiai.

Tai reiškia, kad šių prekybos centrų lankytojai nebegalės rasti šios kultine tapusios produkcijos, kartu su tokių pavadinimų kaip „Lay's“, „Lipton“, „Quaker Cereals“ ir „7Up“.

Bando derėtis

Prancūzijos mažmenininkai kasmet derasi su maisto pramonės milžinėmis dėl jų produkcijos kainų ir prekybos sąlygų.

REKLAMA
REKLAMA

„Su „Carrefour“ diskutuojame jau daugelį mėnesių ir toliau geranoriškai bendradarbiausime siekdami užtikrinti, kad mūsų produktų būtų galima įsigyti“, – agentūrai AFP sakė „PepsiCo“ atstovė spaudai, tačiau nuo platesnių komentarų atsiribojo.

Mažmenininkai teigia, kad maisto gamintojai spaudžia juos didinti kainas.

Pagrindinė „Pepsi“ konkurentė „Coca-Cola“ lapkričio mėnesį pareiškė ketinanti vidutiniškai 7 proc. pakelti savo produkcijos kainas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
rekomenduojame
  • Šventiniai atradimai su VILVI

TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų