Visi automobiliai buvo parduodami už simbolines sumas. Pavyzdžiui, pakankamai prastos būklės „Citroen“ buvo parduotas už 20 eurų, restauracijos reikalaujantis „BMW 2002“ į naujus namus iškeliavo už 100 eurų, tuo tarpu du skirtingų gamybos metų „Citroen DS“ buvo atiduoti už dyką, nes aukciono organizatorius mano, jog jie nėra verti ne menkiausio skatiko.
Ryškiausi šių kapinių egzemplioriai : „Peugeot 301“, „505“, keletas „Simca“, „BMW“, „Mercedes Benz“ ir net Lenkijoje pagamintų „Fiat 126p“ hečbekų. Taip pat reikėtų paminėti Čekijos automobilių pramonės žvaigždę - „Tatra 603“.
Kas bus su tais automobiliais, kurių nepavyks parduoti? Jie greičiausiai bus išmesti į kitą automobilių laužyną, tačiau vos vieną dieną vykusio aukciono metu buvo iššluota net 75% šių kapinių inventoriaus. Žmonės į savo bagažines krovėsi jiems reikalingas detales, į pagalbą kvietėsi specialias transporto priemones, kurios galėtų paimti ne vieną, bet tris ar net penkis automobilius.
Pabandykite įsivaizduoti, jog tai buvo prekybos centro akcija, kurios metu visus parduotuvėje esančius produktus galėjote įsigyti už 90% nuolaidą.