Balandžio 14 dieną naikintuvai kilo, kai naikintuvas „Su-24“ vykdė skrydį prie Baltijos valstybių sienų virš neutralių vandenų iš Karaliaučiaus srities. Skrydis vyko be iš anksto suderinto plano, be atsakiklio, pilotai radijo ryšio nepalaikė, pirmadienį pranešė Krašto apsaugos ministerija.
Balandžio 17 dieną buvo atpažintas ir palydėtas karinis žvalgybinis povandeninių laivų paieškos orlaivis „Il-38“. Orlaivis skrido iš Karaliaučiaus srities link Rusijos pagrindinės dalies, virš neutralių vandenų Baltijos jūroje, pagal iš anksto pateiktą planą, be atsakiklio, radijo ryšį palaikė.
Balandžio 18 dieną NATO oro policijos naikintuvai iš Šiaulių kilo atpažinti ir palydėti karinio žvalgybinio orlaivio „Il-20“. Orlaivis taip pat skrido iš Karaliaučiaus srities link Rusijos pagrindinės dalies, virš neutralių vandenų Baltijos jūroje, pagal iš anksto pateiktą planą, be atsakiklio, radijo ryšį palaikė.
Lietuvos oro erdvės pažeidimų neužfiksuota.
NATO oro policijos misiją Baltijos šalyse iš Šiaulių vykdo Italija ir Lenkija. Gegužę įvykus kontingentų rotacijai, Italija Lietuvoje liks kaip sustiprinančioji misiją, pagrindine misijos vykdytoja taps Norvegija.
Aljanso pareigūnai teigia, kad Rusijos karo lėktuvų skrydžiai išjungus atsakiklius kelia pavojų civilinei aviacijai.
Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo draudžiama.