Be abejonės, didžioji dauguma naktimis svajodavo apie „
911 Turbo S“ arba „911 GT3“ versijas, kurios pasižymi išskirtinėmis savybėmis bandant grumtis su superautomobiliais.
„
Turbo S“ visuomet apstulbindavo įspūdingu pagreičiu, o štai „
911 GT3“ būdavo mylima dėl suteikiamų galimybių lenktynių trasoje. Tuo tarpu šiandien pristatyta „Porsche 911 GT3 Touring“ orientuota į tuos, kurie mielai tokį sportišką kupė vairuotų kiekvieną dieną: šviečiant saulei ar lyjant lietui.
Prieš keletą metų, 2017 metais, pristatyta dar viena „Porsche 911“ versija – „Touring“, sulaukė didesnio susidomėjimo negu gamintojas tikėjosi iš pradžių.
„Porsche“ sprendimas pasiūlyti „GT3“ ingredientus gerokai subtiliau atrodančiame kostiume ir su mechanine pavarų dėže tapo tikra sensacija ir iki šiol laikoma pati geriausia vokiško automobilio versija.
„Touring“ žymėjimas „Porsche“ modelių gamoje nėra absoliuti naujiena. Pirmąjį kartą „Touring“ vardas atsirado dar 1973 metais, kuomet sportiškų automobilių gamintojas pristatė „911 Carrera RS Touring“.
Tai buvo lengvesnė, aštresnė ir, žinoma, daugiau vairavimo malonumo teikianti versija, kuri šiai dienai yra mylima automobilių kolekcionierių.
Panašus likimas laukia ir šių „Touring“ modifikacijų, kurios kiekvieną automaną pradžiugins ganėtinai kasdieniška išvaizda, mechanine pavarų dėže (pirkėjai gali pasirinkti ir 7 laipsnių „PDK“), visais įmanomais komforto įrangos atributais. Vis dėlto, svarbiausią vaidmenį šį kartą atliks atmosferinis 4 litrų darbinio tūrio, 6 cilindrų variklis, išvystantis 510 arklio galių.
„911 GT3 Touring“ kainuos nuo 170 tūkst. eurų.