„Porsche“ automobilių pasauliui pristatė naują kanoninių „Porsche 911 Cabrio“ kartą. Automobilis atrodo pritrenkiamai, tačiau įdomiausi čia – inžineriniai sprendimai.
„Porsche“ pristatė eilinę jau kanoninio „Porsche 911 Cabrio“ kartą. (nuotr. Gamintojo)
Atviroje „Porsche 911“ versijoje itin įdomi stogo konstrukcija. Ir tikrai ne dėlto, kad stogas susilanksto per 11 sekundžių. Įdomiausia čia tai, kad iš pirmo žvilgsnio minkštas stogas – nėra toks. Jis pagamintas iš kompozicinių medžiagų, o jo paviršius aptrauktas medžiaga, kuri sukuria brezentinio stogo iliuziją. Kompozitinių medžiagų ir magnio naudojimas konstrukcijoje leido stogą padaryti stebėtinai lengvą.
„Porsche“ pristatė eilinę jau kanoninio „Porsche 911 Cabrio“ kartą. (nuotr. Gamintojo)
Toliau – viskas kaip ir dera „Porsche 911“ šeimynos atstovui. „Paprastoje“ versijoje ratus suka 3,4 litro tūrio, 350 a.g. opozicinis motoras, o „Carrera S“ kabrioletas puikuojasi 400 a.g., 3,8 litro tūrio varikliu.