Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Sportiškų automobilių gamintoja „Porsche“, šį saulėtą šeštadienį pristatė modernizuotą ir 2017 metų sezonui pasiruošusi „Porsche 919 Hybrid“ bolidą.
Vokietijos automobilių gamintojas naujam sezonui ruošėsi atsakingai. „Porsche“ šiemet privalo apginti čempionų ir 24 valandų Le Mano lenktynių nugalėtojų titulus. Sudėtinga ir atsakinga užduotis, tačiau „Porsche“ komandos nariai žino, jog jie tai gali padaryti.
„LMP1“ klasės „Porsche 919 Hybrid“ naudoja atnaujintą 2,0 litrų, V4 tipo benzininį variklį, kuris gamintojo teigimu, yra pats efektyviausias benzininis variklis kokį kada nors buvo sukūrę „Porsche“ inžinieriai. Nors gamintojas neatskleidžia kokius pakeitimus atliko variklio skyriuje, tačiau galima numanyti, jog „Porsche“ pakoregavo variklio valdymo programą ir patobulino „8MJ“ hibridinę sistemą.
„Porsche“ komandos vadovo Andrea Seidl, 60 - 70 procentų komponentų šiame automobilyje yra visiškai nauji. Tai iš dalies „Porsche“ ekipai gali pakišti koją arba padėti iškovoti dar vieną čempionų titulą. Kodėl? Nes naujas komponentas gali netikėtai sugesti ar neatlaikyti didžiulio spaudimo, kurio sulaukia visi ilgųjų nuotolių čempionate dalyvaujantys bolidai.
Šiemet „Porsche“ automobilius vairuos : Neel Jani, Andre Lotterer, Nick Tandy - jie vairuos pirmąjį bolidą. Tuo tarpu antrąjį ekipažą valdys Earl Bamber, Timo Bernhard ir Brendon Hartely. Pastarasis užėmė Marko Webberio vietą.
Sportiškų automobilių gamintoja „Porsche“, šį saulėtą šeštadienį pristatė modernizuotą ir 2017 metų sezonui pasiruošusi „Porsche 919 Hybrid“ bolidą.
Vokietijos automobilių gamintojas naujam sezonui ruošėsi atsakingai. „Porsche“ šiemet privalo apginti čempionų ir 24 valandų Le Mano lenktynių nugalėtojų titulus. Sudėtinga ir atsakinga užduotis, tačiau „Porsche“ komandos nariai žino, jog jie tai gali padaryti.
„LMP1“ klasės „Porsche 919 Hybrid“ naudoja atnaujintą 2,0 litrų, V4 tipo benzininį variklį, kuris gamintojo teigimu, yra pats efektyviausias benzininis variklis kokį kada nors buvo sukūrę „Porsche“ inžinieriai. Nors gamintojas neatskleidžia kokius pakeitimus atliko variklio skyriuje, tačiau galima numanyti, jog „Porsche“ pakoregavo variklio valdymo programą ir patobulino „8MJ“ hibridinę sistemą.
„Porsche“ komandos vadovo Andrea Seidl, 60 - 70 procentų komponentų šiame automobilyje yra visiškai nauji. Tai iš dalies „Porsche“ ekipai gali pakišti koją arba padėti iškovoti dar vieną čempionų titulą. Kodėl? Nes naujas komponentas gali netikėtai sugesti ar neatlaikyti didžiulio spaudimo, kurio sulaukia visi ilgųjų nuotolių čempionate dalyvaujantys bolidai.
Šiemet „Porsche“ automobilius vairuos : Neel Jani, Andre Lotterer, Nick Tandy - jie vairuos pirmąjį bolidą. Tuo tarpu antrąjį ekipažą valdys Earl Bamber, Timo Bernhard ir Brendon Hartely. Pastarasis užėmė Marko Webberio vietą.