„Tiek laiko „prisijaukinti“ trasai buvo stipriai per mažai. Juo labiau, kad antrosios treniruotės metu įvyko gana didelė avarija, dar labiau apribojusi galimybes atrasti optimalų automobilio reguliavimą ir tiesiog gerai įsidėmėti sudėtingąsias žiedo vietas. Todėl kvalifikacinių važiavimų metu mūsų vyrai sąlyginai daug pralošė lyderiams – Ignas ratą važiavo daugiau nei 2 sekundėmis lėčiau nei geriausią tempą rodęs Josh Webster. Kitose trasose paprastai bent pusė visų sportininkų telpa į keletą dešimtųjų sekundės dalių“, – „belgiškais įspūdžiais dalijosi „Juta Racing“ komandos vadovas Audrius Gelžinis.
Į standartines situacijas netelpančių potyrių netrūko ir pačių lenktynių metu. Pirmojo važiavimo metu itin ilgoje tiesiojoje, prie „Kemmel“ posūkio, lekiant didesniu nei 200 km/val. greičiu Igno bolido galą stuktelėjo vienas varžovų ir pradėjo jį sukti. I. Gelžinis stipriai stabdydamas sugebėjo neišlėkti iš trasos, tačiau po tokio incidento ant padangų atsirado vadinamieji „flat spot“ taškai – iki kordų nudrožti plotai. Po to ratai pradėjo kelti tokią vibraciją, kad buvo sunku nulaikyti vairą.
Šiame važiavime Ignas finišo liniją krito 3-ias „ProAm 1“ klasėje ir 12-as bendroje įskaitoje. Dar geresnio rezultatu džiaugėsi N. Dagilis, laimėjęs „ProAm 2“ įskaitoje (16 bendroje įskaitoje). T. Barštys tenkinosi 5-ąją tos pačios klasės vieta (20 bendroje įskaitoje).
Antrasis įskaitinis važiavimas sportininkus vertė spręsti kitokius uždavinius: tuoj po starto vieno lyderių grupėje lėkusių automobilių trūko aušinimo žarna, pakilimą ties „Eau Rouge“ posūkiu paversdama čiuožykla. Tai išprovokavo keletą avarijų ir privertė ilgą laiką sveikus likusius „Porsche 911 GT3 Cup“ monstrus slinkti paskui saugos automobilį. „Greiti“ buvo tik 5-6 paskutiniai ratai, kurių pakako tam, kad Ignas aplenktų pagrindinį savo varžovą „ProAm 1“ klasėje – Jordan Witt. Nerius šįkart liko trečias (18 bendroje įskaitoje), o T. Barštys – ketvirtas (19 bendroje įskaitoje).
Tokius rezultatus „Juta Racing“ komandos vadovas pavadino „beveik maksimaliai gerais“. A. Gelžinio teigimu, svarbiausia yra tai, kad sudėtingomis sąlygomis (šį sezoną „Porsche Carrera Cup GB“ starte būna išrikiuota 30 bolidų), pavyko išvengti „mėsmalės“ ir šiek tiek pagerinti savo pozicijas įskaitinių taškų medžioklėje. I. Gelžinis po 3-4 etapo yra „ProAm 1“ klasės lyderis.