Legendinių sportinių automobilių gamintojas koncernas „Porsche AG“ Šiaurės Amerikos tarptautinėje automobilių parodoje Detroite automobilių entuziastams pristatė naujausią žymiosios „Porsche 911“ serijos modelį – „Porsche 911 Targa“. Gamintojo teigimu, šis modelis išsiskiria tuo, jog jame puikiai dera klasikinė „Targa“ koncepcija su moderniausiomis technologijomis.
Kaip ir legendinis, 1965 m. pagamintas, pirmasis „Targa“ modelis, šis automobilis, visų pirma, akį patraukia savo išskirtine išvaizda: plačia juosta vietoje vidurino statramsčio, pakeliamu stogu virš priekinių sėdynių ir plačiu lenktu galiniu stiklu be jokio galinio statramsčio. Tačiau, skirtingai negu klasikiniuose modeliuose, naujojo „Porsche 911 Targa“ stogas gali būti pakeliamas ir vėl uždengiamas vieno mygtuko paspaudimu. Paspaudus mygtuką, pilnai automatinė stogo sistema paslepia stogo dalį, esančią virš vairuotojo ir keleivio, už galinių sėdynių. Anot gamintojų, visa tai atrodo kaip tikras spektaklis.
Šis automobilis, kaip ir būdinga „Porsche“, taip pat pasižymi puikia trauka ir standartinėje komplektacijoje esančia Porsche Traction Management (PTM) visų varančiųjų ratų sistema. Visa tai lemia, kad „Porsche 911 Targa“ gali užtikrinti optimalią vairavimo dinamiką ant bet kokio paviršiaus ir bet kokiomis oro sąlygomis.
Visos šios dizaino ir techninės savybės „Targa“ modelį paverčia nauja inovatyvia ir aukštos kokybės klasikinio automobilio versija. Naujasis „Porsche“ modelis taip pat turi daug bendrų bruožų su „911 Cabriolet 4“: nuo dugno iki pat langų „911 Targa“ kėbulas ir naudojamos technologijos yra panašūs kaip ir minėto kabrioleto. Plataus automobilio galo, kuris būdingas visiems „Porsche“ automobiliams su keturiais varančiais ratais, išskirtinės „Targa“ juostos ir kupolo formos galinio lango kombinacija sutei-kia automobiliui ypač sportišką išvaizdą.
Prekyboje pasirodys du skirtingi naujos kartos „911 Targa“ automobilio modeliai, abu su visų varančių-jų ratų sistema. Po „Porsche 911 Targa 4“ variklio dangčiu bus sumontuotas 3,4 l, 350 AG agregatas. Su papildomai užsakoma dviejų sankabų greičių dėže Porsche Doppelkupplung (PDK) ir „Sport Chro-no“ paketu, nuo 0 iki 100 km/val. jis įsibėgės per 4,8 s, o jo maksimalus išvystomas greitis sieks 282 km/val. Šis automobilis, priklausomai nuo transmisijos, sunaudos nuo 8,7 iki 9,5 litrų degalų 100 kilo-metrų.
Aštresnių pojūčių mėgėjai galės rinktis galingąjį „Porsche 911 Targa 4S“ su 3,8 l 400 AG varikliu. „Targa 4S“ pasieks 296 km/val. greitį ir, įdiegus PDK ir „Sport Chrono“ paketus, iki 100 km/val. įsibėgės per 4,4 s. Vidutinės šio automobilio degalų sąnaudos sieks 9,2 – 10 l/ 100 km. „Targa 4S“ atitinka aukštus variklio eksploatacinių savybių bei našumo standartus, nustatytus „911 Carrera 4“ kabrioletų. Abu modeliai atitinka „Euro 6“ emisijų standartą.
Oficialios „Porsche“ atstovės UAB „Prime Auto“ pardavimų vadovo Aurimo Meliausko teigimu, naujasis „Porsche 911 Targa“ su didžiuliu susidomėjimu sutiktas ne tik JAV - jo labai laukia ir „Porsche“ gerbėjai Lietuvoje.
Naująjį „Porsche 911 Targa“ „Prime Auto“ salone Vilniuje bus galima užsisakyti jau nuo šių metų ge-gužės. Jo kaina prasidės nuo 383 112 litų.