Tuo tarpu „718 S“ naudos 2.5 litro, keturių cilindrų širdį, ir jos pajėgumas sieks 350 arklio galių ir 418 Nm. Tai bus 35 arklio galiomis ir 58 Nm daugiau.
„Porsche“ specialistams atnaujinus „PDK“ - dvigubą sankabą turinčią pavarų dėžės parametrus, nuo šiol „ 718“ kabrioletas iki 100 km/val. įsibėgės per 4.5 sekundės, o „718 S“ tą pačią užduotį padarys per lygiai 4 sekundes.
Po visiems puikiai atpažįstamu eksterjeru slepiasi techniškai patobulėjęs automobilis. „718“ turi visiškai naują pakabos konfigūraciją, efektyviau dirbantį elektrinį vairo stiprintuvą. Pasak „Porsche“ specialistų, atnaujinta vairo stiprintuvo sistema veikia net 10% greičiau.
Jeigu sugrįžtume prie naujų variklių, „Porsche“ atstovai teigia, jog keturių cilindrų agregatai pasižymi 13% mažesnėmis kuro sąnaudomis. Vadovaujantis „NEDC“ metodika, vidutinės keturių cilindrų sąnaudos 100 kilometrų sieks 7.5 litro.
2.5 litro keturių cilindrų širdis turi išskirtinę savybę - kintamos geometrijos turbiną, kuri naujuose benzininiuose varikliuose yra pakankamai retas reiškinys.