• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Po dvidešimties metų ištikimybės šešių cilindrų motorams, sportiškų automobilių gamintoja „Porsche“ sugrįžo prie mažesnių, efektyvesnių agregatų. Šiandien oficialiai pristatyti „Porsche Boxster“, o tiksliau - „Porsche 718“, gavo ne tik naujas kėbulo detales, bet ir visiškai naujus keturių cilindrų variklius. 
Nuo šiol visi baziniai „Porsche 718“ modeliai bus komplektuojami su 2.0 litrų, keturių cilindrų benzininiu varikliu, kuriam kompaniją palaikys turbina. Šis agregatas išvystys 300 arklio galių ir 380 Nm sukimo momentą arba 35 arklio galiomis ir 100 Nm daugiau nei prieš tai naudotas motoras.

Po dvidešimties metų ištikimybės šešių cilindrų motorams, sportiškų automobilių gamintoja „Porsche“ sugrįžo prie mažesnių, efektyvesnių agregatų. Šiandien oficialiai pristatyti „Porsche Boxster“, o tiksliau - „Porsche 718“, gavo ne tik naujas kėbulo detales, bet ir visiškai naujus keturių cilindrų variklius. 
Nuo šiol visi baziniai „Porsche 718“ modeliai bus komplektuojami su 2.0 litrų, keturių cilindrų benzininiu varikliu, kuriam kompaniją palaikys turbina. Šis agregatas išvystys 300 arklio galių ir 380 Nm sukimo momentą arba 35 arklio galiomis ir 100 Nm daugiau nei prieš tai naudotas motoras.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

718 Boxster


Tuo tarpu „718 S“ naudos 2.5 litro, keturių cilindrų širdį, ir jos pajėgumas sieks 350 arklio galių ir 418 Nm. Tai bus 35 arklio galiomis ir 58 Nm daugiau.
„Porsche“ specialistams atnaujinus „PDK“ - dvigubą sankabą turinčią pavarų dėžės parametrus, nuo šiol „ 718“ kabrioletas iki 100 km/val. įsibėgės per 4.5 sekundės, o „718 S“ tą pačią užduotį padarys per lygiai 4 sekundes.



Po visiems puikiai atpažįstamu eksterjeru slepiasi techniškai patobulėjęs automobilis. „718“ turi visiškai naują pakabos konfigūraciją, efektyviau dirbantį elektrinį vairo stiprintuvą. Pasak „Porsche“ specialistų, atnaujinta vairo stiprintuvo sistema veikia net 10% greičiau.
Jeigu sugrįžtume prie naujų variklių, „Porsche“ atstovai teigia, jog keturių cilindrų agregatai pasižymi 13% mažesnėmis kuro sąnaudomis. Vadovaujantis „NEDC“ metodika, vidutinės keturių cilindrų sąnaudos 100 kilometrų sieks 7.5 litro.
2.5 litro keturių cilindrų širdis turi išskirtinę savybę - kintamos geometrijos turbiną, kuri naujuose benzininiuose varikliuose yra pakankamai retas reiškinys.

GALERIJA


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų