Honda Civic Type R
„Renault Megane RS“ ir „Volkswagen Golf R“ baisiausias košmaras. Bent jau „Honda“ norėtų, kad mes galvotume, nes 2 litrų turbininio motoro išvystoma galia ir įspūdinga išvaizda priverčia kelis kartus įkvėpti giliai ir priversti galvoti, jog tai bus pats geriausias hot hatch'as pasaulyje.
„Honda“ iki šiol stengiasi pačias įdomiausias detales išlaikyti paslaptyje, tačiau šiuo metu yra žinoma, kad 2 litrų turbininis motoras išvystys daugiau kaip 280 arklio galių, turės 6 bėgių mechaninę pavarų dėžę, turės inovatyvią pakabos sistemą, hidraulinį vairo stiprintuvą ir konkurencingą kainą.
„Honda“ nėra ta kompanija, kuri tik žada ir žada, ir nieko nepadaro. Tikėkimės, kad „Civic Type R“ bus pats geriausias hot hatch'as, nes „Renault“ puikiai žino kaip sutriuškinti savo varžovus.
Fiat 500X
Jeigu galima taip pasakyti, tai „Fiat 500X“ yra įdomesnė „Jeep Renegade“ versija. Abudu automobiliai buvo sukurti ant tos pačios platformos, naudoja tuos pačius variklius ir pakabos komponentus. Tačiau ne jie nėra identiški automobiliai.
„Jeep Renegade“ buvo sukurtas bekelės entuziastams. Jis gali pravažiuoti net ir pačius sudėtingiausius ruožus. Tuo tarpu „Fiat 500X“ orientuotas į tuos pirkėjus, kuriems automobilis yra stilinga priedas. Net ir „Fiat“ neslepia fakto, kad tai yra padidinto pravažumo automobilis, o ne visureigis.
„Fiat 500X“ bus komplektuojamas su keturiais benzininiais arba su trimis dyzeliniais motorais. Versijos su priekinių varomųjų ratų pavara bus komplektuojamos su 1,6 litro 110 AG, 1,4 litro 140 AG išvystančiais motorais.
Keturių varomųjų ratų sistemą turintys modeliai bus komplektuojami su 1,4 arba 2,4 litro benzininiais varikliais, kurių pajėgumas svyruos nuo 170 iki 180 arklio galių.
Dyzelinių variklių gamoje bus 1,3, 1,6 arba 2 litrų agregatai, kurie priklausomai nuo modifikacijos išvystys 95, 140 arba 170 arklio galių.
Ford Mustang
Pagaliau, pagaliau! „Ford Mustang“ oficialiai bus pardavinėjamas senajame žemyne ir bus komplektuojamas ne tik su didžiulį apetitą turinčiais 5 litrų, V8 motorais, bet ir su pakankamai galingais ir pakankamai taupiais keturių cilindrų agregatais.
Pirmą kartą modelio istorijoje „Ford Mustang“ gavo galinę nepriklausomą važiuoklę, europietiškus standartus atitinkantį interjerą ir konkurencingą kainą. Būtent šie trys veiksniai turėtų padėti „Ford Mustang“ įsitvirtinti senajame žemyne.
Pats pigiausias modelis bus komplektuojamas su 2,3 litro „EcoBoost“ motoru, kuris išvystys net 305 arklio galias. To turėtų užtekti kuklios pramogoms užmiestyje arba lenktynių trasoje.
Tuo tarpu norintiems pajusti tikrąją „Ford Mustang“ dvasią, privalės šį modelį įsigyti 5 litrų, V8 motoru, kuris išvystys 420 arklio galių. Tačiau per artimiausius 18 mėnesių jo pajėgumas padidės iki 500 arklio galių.
„Ford“ kompanijos atstovai taip pat teigia, kad per artimiausius dvejus metus „Ford Mustang“ bus galima įsigyti su 10 bėgių automatine pavarų dėže.
Ford Focus, Mondeo ir S-Max
Sugrįžkime prie kasdieniškesnių automobilių, kurie bus populiarūs net ir mūsų šalyje. „Ford Focus“, „Mondeo“ ir „S-Max“ yra visiškai nauji „Ford“ kompanijos modeliai, kurie bus aprūpinti pažangiomis technologijomis, efektyviais varikliais ir pasižymės didžiulėmis radiatoriaus grotelėmis, kurios mums asmeniškai labai primena „Aston Martin“.
„Ford Mondeo“ nėra visiškai naujas modelis. Pirmą kartą „Ford“ šį modelį pristatė prieš kelis metus, tačiau dėl ekonominės krizės Europoje nusprendė šio modelio debiutą atidėti. Tačiau toks kompanijos sprendimas išėjo į naudą, nes per tuos du metus sugebėjo išgaudyti visas ligas ir pristatyti konkurencingą bei išbaigtą produktą.
Visi trys modeliai bus aprūpinti naujausiais „Ford“ kompanijos inžinierių sukurtais benzininiais ir dyzeliniais varikliais. Kuriuos verta paminėti? 1,5 litro benzininį, išvystantį 160 arklio galių ir 2 litrų dyzelinį agregatą, kuris išvysto 150 arba 180 arklio galių.
Maserati ir Jeep
Naujienų abudu automobilių gamintojai nepateikė, nes pačius galingiausius kozirius abudu gamintojai pademonstravo šių metų pavasarį, Ženevos automobilių parodoje.
„Maserati“ stengėsi visų dėmesį patraukti su „Alfieri“ konceptu ir pačia sportiškiausia „Gran Turismo“ modelio versija. Kuris modelis svarbesnis? Greičiausiai, kad „Maserati Alfieri“ , nes jau kitais metais jis taps serijiniu.
Kaip ir šioje parodoje pristatytas „Mercedes Benz AMG GT“, taip ir „Maserati Alfieri“ bandys kibti į atlapus „Porsche 911“ ir „Jaguar F-Type“. Atrodo, kad tai padaryti nori beveik kiekvienas gamintojas.
Tuo tarpu visureigių specialistai iš „Jeep“ demonstravo visiems puikiai pažįstamus modelius : „Cherokee“, „Grand Cherokee“, „Wrangler“ ir „Renegade“.