• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Sukčius viešinančios grupės „Facebook“ „NEPATIKIMI ASMENYS“ įkūrėjas Dainius Dainauskas dalinasi susidūręs su gana keblia situacija. Vyras pasakoja, jog įsigijus naują „Pildyk“ pakuotę mobiliojo ryšio operatorius „Tele2“ jam automatiškai aktyvavo mokamą interneto apsaugos paslaugą, kurios atsisakyti vartotojas tiesiog negalėjo. Negana to, D. Dainauskui nuvykus į „Tele2“ saloną, ten buvęs darbuotojas klientą aptarnauti atsisakė. „Tele2“ atstovai tvirtina, jog įvyko techninė klaida, o automatiškai užsakyta paslauga naujiems vartotojams mėnesį teikiama nemokamai. 

Sukčius viešinančios grupės „Facebook“ „NEPATIKIMI ASMENYS“ įkūrėjas Dainius Dainauskas dalinasi susidūręs su gana keblia situacija. Vyras pasakoja, jog įsigijus naują „Pildyk“ pakuotę mobiliojo ryšio operatorius „Tele2“ jam automatiškai aktyvavo mokamą interneto apsaugos paslaugą, kurios atsisakyti vartotojas tiesiog negalėjo. Negana to, D. Dainauskui nuvykus į „Tele2“ saloną, ten buvęs darbuotojas klientą aptarnauti atsisakė. „Tele2“ atstovai tvirtina, jog įvyko techninė klaida, o automatiškai užsakyta paslauga naujiems vartotojams mėnesį teikiama nemokamai. 

REKLAMA

„Visai neseniai įsigijau naują „Pildyk“ pakuotę. Vakar gavau SMS žinutę: „Interneto apsaugos paslauga įjungta ir galioja iki 2025-04-14. Po 30 d. ši paslauga tau prasitęs automatiškai už 1,49 Eur/mėn.

Atsisakyti automatinio paslaugos prasitęsimo nemokamai gali „Pildyk“ programėlėje ar savitarnoje, arba siųsk raktažodį STOP numeriu 1555 (0,10 Eur). Daugiau informacijos – https://pildyk.lt“, – „Facebook“ grupėje „NEPATIKIMI ASMENYS“ rašo D. Dainauskas.

REKLAMA
REKLAMA

Tiesa, anot jo, ši mobiliojo ryšio paslauga buvo užsakyta be vartotojo sutikimo ar leidimo, o šiuo telefonu vyras sako interneto nenaudojantis.

REKLAMA

Todėl nusprendęs, kad ji yra neaktuali, D. Dainauskas nusprendė atsisakyti paslaugos, deja, tačiau nesėkmingai.

„Išsiunčiau SMS žinutę su žodžiu STOP trumpuoju numeriu 1555. Netrukus gavau atsakymą, kad interneto apsaugos paslaugos pratęsimo išjungti nepavyko ir kad reikėtų pabandyti vėliau“, – teigia D. Dainauskas.

O štai tokia buvo gauta „Pildyk“ SMS žinutė:

 „Dėmesio, interneto apsaugos paslaugos automatinio pratęsimo išjungti nepavyko. Pabandyk vėliau. Primename, kad paslaugos automatinį pratęsimą nemokamai galima išjungti Pildyk savitarnoje, programėlėje, arba siunčiant raktažodį STOP Nr. 1555 (0,10 Eur). Daugiau info – https://pildyk.lt“, – nurodo „Pildyk“.

REKLAMA
REKLAMA

Visgi pamėginęs paslaugos atsisakyti SMS žinute ir kitą dieną, D. Dainauskas tvirtina, jog rezultatas buvo toks pat – jos atsisakyti nepavyko. Be to, D. Dainauskas priduria, kad šios paslaugos SMS žinute nepavyko atsisakyti ir jo žmonai. 

„Įdomus niuansas – nors informuojama, kad paslaugos galima atsisakyti išsiunčiant SMS su raktažodžiu STOP numeriu 1555, nei man, nei mano žmonai to padaryti nepavyko. Mums abiem buvo patarta pabandyti vėliau“

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Tuomet vyras sako mėginęs telefonu susisiekti su „Pildyk“ klientų aptarnavimo centru, tačiau niekas neatsiliepė. 

Darbuotojas aptarnauti atsisakė

Galiausiai D. Dainauskas nusprendė gyvai nuvykti į „Tele2“ saloną, kad galėtų atsisakyti interneto apsaugos paslaugos. 

„Ten dirbančio darbuotojo paklausiau ar tai naujas „Tele2“ sukčiavimo būdas – be vartotojo sutikimo užsakoma interneto apsaugos paslauga, kurios neįmanoma atsisakyti nei SMS žinute, nei skambinant klientų aptarnavimo centru, nes niekas nekelia ragelio“, – tvirtina D. Dainauskas. 

REKLAMA

Tačiau išgirdus tokį klausimą, pasak vyro, darbuotojas atsakė, kad D. Dainausko neaptarnaus, nes šis yra nemandagus. 

„Paklausiau, kaip pasireiškia mano nemandagumas, ir jis atsakė, jog kalbu per garsiai. Atsakiau, kad garsus kalbėjimas nėra nemandagumo forma, juolab kad nevartojau necenzūrinių žodžių.

Nepaisant keleto mano prašymų išjungti paslaugą, darbuotojas atsisakė tai padaryti, spėju, jog tikroji priežastis – artėjanti darbo dienos pabaiga, nes buvo likę apie 10–15 minučių iki salono uždarymo“, – toliau pasakojo D. Dainauskas. 

REKLAMA

Galiausiai sugrįžęs mano jis nusprendė dar kartą paskambinti į „Pildyk“ klientų aptarnavimo centrą, šį kartą – sėkmingai. 

„Atsiliepusi darbuotoja buvo labai mandagi – ji ne tik nutraukė interneto apsaugos paslaugą, bet ir užregistravo skundą dėl netinkamo „Tele2“ salono darbuotojo elgesio. Ji patvirtino, kad mano klausimas apie galimą sukčiavimą nėra įžeidžiantis ir nesuteikia teisės atsisakyti aptarnauti klientą.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Be to, paklausiau jos, kokiais atvejais „Tele2“ darbuotojai gali atsisakyti aptarnauti klientą. Ji atsakė, kad tik tuo atveju, jei klientas tampa agresyvus arba kelia pavojų darbuotojams“, – aiškino D. Dainauskas. 

Atsiprašo dėl situacijos

Dėl D. Dainauskui kilusios situacijos naujienų portalo tv3.lt žurnalistai kreipėsi į mobiliojo ryšio operatorių „Tele2“.

O kaip nurodė „Tele2“ viešųjų ryšių vadovė Asta Buitkutė, interneto apsaugos paslauga visiems naujiems „Pildyk“ klientams mėnesiui būna duodama išbandyti nemokamai.

REKLAMA

„Interneto apsauga „Pildyk“ klientams nėra privaloma – ją galima užsisakyti tiek per vadybininką, tiek pačiam savitarnoje, taip pat bet kada galima jos nemokamai atsisakyti per savitarną ar paskambinus į kontaktų centrą“, – teigia A. Buitkutė. 

Be to, „Tele2“ atstovė pridūrė, kad ši paslauga D. Dainauskui galiausiai buvo išjungta. 

„Klientui paslauga išjungta, su juo susisiekėme, atsiprašėme dėl nemalonios patirties salone ir techninės klaidos bandant atsisakyti paslaugos“, – nurodė A. Buitkutė. 

Žinoma čia sukčiavimo būdas. Lygiai toks pat kaip ir priverstinis įrašymas į antrą pensijos pakopą
Baikite jau,turėjau tokią problemą su Bite, greitai visos interneto apsaugos ir mokesčiai už jas nulakstė.Beje,sulaukiau neseniai Bitės atstovo skambučio su krūva ditirambų man,koks aš nuostabus klientas,kaip jie man nori padovanoti naujas galimybes,planšetą ir kažkokius ten ausinukus už 1 eurą,kurių reali vertė net 400 eurų ir jau kitą rytą atsiųs pas mane kurjerį su visom dovanom.Tada aš paklausiau,o kiek man visą tai kainuos? Pasirodo dvigubai planas pabrangs.Išvadinau juos telefoniniais kalėjimo sukčiais ir pasiunčiau ant 3 raidžių,o kiek jie parazitai naivių žmonių šitaip apgavo?Ir šitai šiktai valstybei neįdomu.
buvo kadaise "pildyk"
buvo kadaise "pildyk"
dabar galima pervadinti " dėk mums į kišenę pinigus ir tylėk"
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų