„Visai neseniai įsigijau naują „Pildyk“ pakuotę. Vakar gavau SMS žinutę: „Interneto apsaugos paslauga įjungta ir galioja iki 2025-04-14. Po 30 d. ši paslauga tau prasitęs automatiškai už 1,49 Eur/mėn.
Atsisakyti automatinio paslaugos prasitęsimo nemokamai gali „Pildyk“ programėlėje ar savitarnoje, arba siųsk raktažodį STOP numeriu 1555 (0,10 Eur). Daugiau informacijos – https://pildyk.lt“, – „Facebook“ grupėje „NEPATIKIMI ASMENYS“ rašo D. Dainauskas.
Tiesa, anot jo, ši mobiliojo ryšio paslauga buvo užsakyta be vartotojo sutikimo ar leidimo, o šiuo telefonu vyras sako interneto nenaudojantis.
Todėl nusprendęs, kad ji yra neaktuali, D. Dainauskas nusprendė atsisakyti paslaugos, deja, tačiau nesėkmingai.
„Išsiunčiau SMS žinutę su žodžiu STOP trumpuoju numeriu 1555. Netrukus gavau atsakymą, kad interneto apsaugos paslaugos pratęsimo išjungti nepavyko ir kad reikėtų pabandyti vėliau“, – teigia D. Dainauskas.
O štai tokia buvo gauta „Pildyk“ SMS žinutė:
„Dėmesio, interneto apsaugos paslaugos automatinio pratęsimo išjungti nepavyko. Pabandyk vėliau. Primename, kad paslaugos automatinį pratęsimą nemokamai galima išjungti Pildyk savitarnoje, programėlėje, arba siunčiant raktažodį STOP Nr. 1555 (0,10 Eur). Daugiau info – https://pildyk.lt“, – nurodo „Pildyk“.
Visgi pamėginęs paslaugos atsisakyti SMS žinute ir kitą dieną, D. Dainauskas tvirtina, jog rezultatas buvo toks pat – jos atsisakyti nepavyko. Be to, D. Dainauskas priduria, kad šios paslaugos SMS žinute nepavyko atsisakyti ir jo žmonai.
„Įdomus niuansas – nors informuojama, kad paslaugos galima atsisakyti išsiunčiant SMS su raktažodžiu STOP numeriu 1555, nei man, nei mano žmonai to padaryti nepavyko. Mums abiem buvo patarta pabandyti vėliau“
Tuomet vyras sako mėginęs telefonu susisiekti su „Pildyk“ klientų aptarnavimo centru, tačiau niekas neatsiliepė.
Darbuotojas aptarnauti atsisakė
Galiausiai D. Dainauskas nusprendė gyvai nuvykti į „Tele2“ saloną, kad galėtų atsisakyti interneto apsaugos paslaugos.
„Ten dirbančio darbuotojo paklausiau ar tai naujas „Tele2“ sukčiavimo būdas – be vartotojo sutikimo užsakoma interneto apsaugos paslauga, kurios neįmanoma atsisakyti nei SMS žinute, nei skambinant klientų aptarnavimo centru, nes niekas nekelia ragelio“, – tvirtina D. Dainauskas.
Tačiau išgirdus tokį klausimą, pasak vyro, darbuotojas atsakė, kad D. Dainausko neaptarnaus, nes šis yra nemandagus.
„Paklausiau, kaip pasireiškia mano nemandagumas, ir jis atsakė, jog kalbu per garsiai. Atsakiau, kad garsus kalbėjimas nėra nemandagumo forma, juolab kad nevartojau necenzūrinių žodžių.
Nepaisant keleto mano prašymų išjungti paslaugą, darbuotojas atsisakė tai padaryti, spėju, jog tikroji priežastis – artėjanti darbo dienos pabaiga, nes buvo likę apie 10–15 minučių iki salono uždarymo“, – toliau pasakojo D. Dainauskas.
Galiausiai sugrįžęs mano jis nusprendė dar kartą paskambinti į „Pildyk“ klientų aptarnavimo centrą, šį kartą – sėkmingai.
„Atsiliepusi darbuotoja buvo labai mandagi – ji ne tik nutraukė interneto apsaugos paslaugą, bet ir užregistravo skundą dėl netinkamo „Tele2“ salono darbuotojo elgesio. Ji patvirtino, kad mano klausimas apie galimą sukčiavimą nėra įžeidžiantis ir nesuteikia teisės atsisakyti aptarnauti klientą.
Be to, paklausiau jos, kokiais atvejais „Tele2“ darbuotojai gali atsisakyti aptarnauti klientą. Ji atsakė, kad tik tuo atveju, jei klientas tampa agresyvus arba kelia pavojų darbuotojams“, – aiškino D. Dainauskas.
Atsiprašo dėl situacijos
Dėl D. Dainauskui kilusios situacijos naujienų portalo tv3.lt žurnalistai kreipėsi į mobiliojo ryšio operatorių „Tele2“.
O kaip nurodė „Tele2“ viešųjų ryšių vadovė Asta Buitkutė, interneto apsaugos paslauga visiems naujiems „Pildyk“ klientams mėnesiui būna duodama išbandyti nemokamai.
„Interneto apsauga „Pildyk“ klientams nėra privaloma – ją galima užsisakyti tiek per vadybininką, tiek pačiam savitarnoje, taip pat bet kada galima jos nemokamai atsisakyti per savitarną ar paskambinus į kontaktų centrą“, – teigia A. Buitkutė.
Be to, „Tele2“ atstovė pridūrė, kad ši paslauga D. Dainauskui galiausiai buvo išjungta.
„Klientui paslauga išjungta, su juo susisiekėme, atsiprašėme dėl nemalonios patirties salone ir techninės klaidos bandant atsisakyti paslaugos“, – nurodė A. Buitkutė.
Patiko straipsnis? Užsiprenumeruokite mūsų naujienlaiškį ir gaukite svarbiausias dienos naujienas bei įdomiausius straipsnius kiekvieną darbo dieną 11 val. Tiesiai į Jūsų el. paštą!