Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Po savaitgalį įvykusio mirtino eismo įvykio, lyderiaujanti taksi paslaugas teikianti Paryžiaus bendrovė „G7“ sustabdė „
Tesla“ automobilių naudojimą.
„G7“ generalinio direktoriaus pavaduotojas Yannas Ricordelis sakė, kad šeštadienio vakarą, kai įvyko nelaimingas atsitikimas, taksi vairuotojas vežė savo šeimą į restoraną.
Per avariją žuvo vienas žmogus, antradienį pranešė du šaltiniai. Dar dvidešimt žmonių buvo sužeisti, sakė vienas iš tyrimui artimų asmenų ir pridūrė, kad trijų būklė sunki.
Prancūzijos žiniasklaida skelbia, jog automobilis prieš atsitrenkdamas į mikroautobusą, „Tesla Model 3“ partrenkė dviratininką ir tris pėsčiuosius, septyni žmonės buvo sunkiai sužeisti.
„G7“ bendrovė reaguodama į šiuos įvykius pareiškė, kad sustabdys 37 „
Tesla Model 3“ automobilių naudojimą, kol bus baigtas policijos tyrimas dėl šio atvejo.
„Tesla“ atstovai – automobilio kaltės čia nėra
Prancūzijos leidinys „Ricordel“ citavo „Tesla“ teiginį, kad pirminis tyrimas paneigė techninį automobilio gedimą. Tuo tarpu „G7“ vadovas teigė, kad vairuotojas bandė stabdyti, tačiau vietoj to automobilis pagreitėjo. Nebuvo aišku, ar automobilis veikė autopiloto režimu.
Paryžiaus 13-ojo rajono meras Jerome'as Coumet'as socialiniame tinkle „Twitter“ pareiškė: „Pirmieji tyrimo elementai rodė, kad akceleratoriaus pedalas galėjo užstrigti“.
Yannas Ricordelis, „G7“ generalinio direktoriaus pavaduotojas sakė: „Šiandien turime dvi skirtingas nuomones šiuo klausimu. Kol vyksta tyrimas, mes sustabdysime automobilio „Tesla Model 3“ eksploatavimą, nes norime užtikrinti mūsų vairuotojų, klientų ir kitų eismo dalyvių saugumą“.
Bendrovė „Tesla“ renka išsamius duomenis iš savo transporto priemonėse esančių jutiklių ir kamerų ir anksčiau naudojo tokius duomenis, kad užginčytų teiginius, jog avarijos įvyko dėl netinkamai veikiančios technologijos.
„G7“ yra viena didžiausių Paryžiaus taksi bendrovių, kurioje dirba 9 000 vairuotojų. Pusė „G7“ automobilių parko yra elektrinės arba hibridinės transporto priemonės, o bendrovė siekia iki 2027 m. turėti 100 proc. ekologišką automobilių parką.
Po savaitgalį įvykusio mirtino eismo įvykio, lyderiaujanti taksi paslaugas teikianti Paryžiaus bendrovė „G7“ sustabdė „
Tesla“ automobilių naudojimą.
„G7“ generalinio direktoriaus pavaduotojas Yannas Ricordelis sakė, kad šeštadienio vakarą, kai įvyko nelaimingas atsitikimas, taksi vairuotojas vežė savo šeimą į restoraną.
Per avariją žuvo vienas žmogus, antradienį pranešė du šaltiniai. Dar dvidešimt žmonių buvo sužeisti, sakė vienas iš tyrimui artimų asmenų ir pridūrė, kad trijų būklė sunki.
Prancūzijos žiniasklaida skelbia, jog automobilis prieš atsitrenkdamas į mikroautobusą, „Tesla Model 3“ partrenkė dviratininką ir tris pėsčiuosius, septyni žmonės buvo sunkiai sužeisti.
„G7“ bendrovė reaguodama į šiuos įvykius pareiškė, kad sustabdys 37 „
Tesla Model 3“ automobilių naudojimą, kol bus baigtas policijos tyrimas dėl šio atvejo.
„Tesla“ atstovai – automobilio kaltės čia nėra
Prancūzijos leidinys „Ricordel“ citavo „Tesla“ teiginį, kad pirminis tyrimas paneigė techninį automobilio gedimą. Tuo tarpu „G7“ vadovas teigė, kad vairuotojas bandė stabdyti, tačiau vietoj to automobilis pagreitėjo. Nebuvo aišku, ar automobilis veikė autopiloto režimu.
Paryžiaus 13-ojo rajono meras Jerome'as Coumet'as socialiniame tinkle „Twitter“ pareiškė: „Pirmieji tyrimo elementai rodė, kad akceleratoriaus pedalas galėjo užstrigti“.
Yannas Ricordelis, „G7“ generalinio direktoriaus pavaduotojas sakė: „Šiandien turime dvi skirtingas nuomones šiuo klausimu. Kol vyksta tyrimas, mes sustabdysime automobilio „Tesla Model 3“ eksploatavimą, nes norime užtikrinti mūsų vairuotojų, klientų ir kitų eismo dalyvių saugumą“.
Bendrovė „Tesla“ renka išsamius duomenis iš savo transporto priemonėse esančių jutiklių ir kamerų ir anksčiau naudojo tokius duomenis, kad užginčytų teiginius, jog avarijos įvyko dėl netinkamai veikiančios technologijos.
„G7“ yra viena didžiausių Paryžiaus taksi bendrovių, kurioje dirba 9 000 vairuotojų. Pusė „G7“ automobilių parko yra elektrinės arba hibridinės transporto priemonės, o bendrovė siekia iki 2027 m. turėti 100 proc. ekologišką automobilių parką.