„Reaguojant į Vilniaus gyventojų išreikštą poziciją apie būsimus pokyčius, JUDU (SĮ Susisiekimo paslaugos) praneša, kad naujoje sistemoje bilieto žymėjimo funkcija kas kartą įlipus į transporto priemonę nebus diegiama. Po sistemos atnaujinimo liks galioti ta pati, senoji bilietų aktyvavimo tvarka“, – nurodė įmonė.
„Susisiekimo paslaugų“ vadovas Gintaras Macijauskas teigė, jog įmonė vertina vilniečių įsitraukimą į miesto aktualijas bei girdi „nuogąstavimus dėl galimų nepatogumų, susijusių su duomenų rinkimu“.
„Ieškosime patogesnių sprendimų, kurie padės planuoti maršrutus ir optimizuoti srautus. Tikime, kad nauja ir moderni e. bilieto sistema, veikianti be anksčiau planuoto ilgalaikio bilieto žymėjimo funkcijos kiekvienos kelionės metu, gerins klientų patirtį“, – teigia G. Macijauskas.
Įmonė žada, kad būtina kelionių statistika „bus renkama kitais būdais“.
„Šiuo metu informaciją apie vilniečių keliones viešuoju transportu leidžia surinkti automatinė keleivių skaičiavimo įranga (AKSĮ), kurios pagalba gautus duomenis ir išvadas planuojama susieti su bendrovės „Vilniaus planas“ turimais duomenimis. Jais remiantis ateityje bus galima koreguoti viešojo transporto maršrutus bei valdyti keleivių srautus“, – sakoma pranešime.
Pasak „Susisiekimo paslaugų“, Vilniaus viešojo transporto e. bilieto sistemą reikėjo atnaujinti, nes ji yra pasenusi, dažnai patiria gedimų ir techninių sutrikimų, įranga susidėvėjusi ir nebegaminama.
„Susisiekimo paslaugos“ žada, kad rengiama naujoji sistema turės „ryškų kokybinį pokytį“: nuo itin greitų ir tikslių komposterių iki įrangos, kuri viešojo transporto dispečeriams leis stebėti viešojo transporto judėjimą realiu laiku, greičiau reaguoti į nestandartines situacijas kelyje, operatyviai informuoti keleivius bei pagreitinti bilietų kontrolės procesą.
Numatyta, kad veiks ir atsinaujinusi savitarnos sistema bei „m.Ticket“ programėlė.
„Šiose platformose keleivį bus galima identifikuoti pagal paskyrą, o ne laikmeną ar telefono numerį, todėl praradus laikmeną (Vilniečio ar JUDU kortelę, telefoną), bilietų keleivis nepraras ir jam nebus būtina saugoti atsiskaitymo dokumentų, įrodančių, kad bilietai priklauso jam“, – teigia bendrovė.