Pristatę šią versiją, „Volkswagen“ ne tik pažymėjo sėkmingą „Golf GTI“ pasirodymą pasaulinėje automobilių rinkoje, bet ir tuo pačiu atsisveikino su pirmąją „Golf“ karta. 1983 metų rudenį pirmos kartos modelio vietą užėmė didesnis ir modernesnis antros kartos modelis.
Vienas iš ribotos laidos „Golf GTI Pirelli Edition“ savininkų, Patrickas Mielke, nusprendė savo mylimą hečbeką modernizuoti. Modernizacijos tikslas - įspirti į užpakalį naujausiems sportiškiems hečbekams : „Seat Leon Cupra“, „Volkswagen Golf R“, „Ford Focus RS“, „Audi RS3“ ir „Mercedes Benz A 45 AMG“.
Vokietijoje gyvenantis automanas nusprendė, jog standartinį variklį turės pakeisti modernesnis jėgos agregatas, o tiksliau - ketvirtos kartos „Golf GTI“ naudotas 1,8 litro benzininis agregatas su turbina. Prieš daugiau nei 15 metų pagamintas motoras, bent jau kai buvo naujas, išvystė 180 arklio galių.
Kadangi standartinio variklio išvystoma galia Patricko poreikių neatitiko, vyrukas sumontavo „Garrett GTW34“ turbiną, našesnius purkštukus, naują išmetimo kolektorių, 76 mm įsiurbimo kolektorių, specialiai šiam modeliui pagamintą išmetimo sistemą, tarpinį suslėgto oro aušintuvą, du kuro siurblius, papildomą wastegate'ą. Skamba įspūdingai, ar ne? Tačiau tai dar ne viskas.
Naujasis variklis buvo suporuotas su šešių laipsnių mechanine pavarų dėže, kuri turėtų atlaikyti milžinišką naujo motoro pajėgumą.
Neliko užmiršta ir stabdžių sistema. Ji turės atlikti labai svarbų vaidmenį. Ji turės sustabdyti automobilį, kurį į priekį varys 600 arklio galių ir 750 Nm sukimo momentą išvystantis variklis.
Projekto autoriaus teigimu, modernizuotas „Golf GTI“ dabar iki 100 km/val. gali įsibėgėti per maždaug 4 - 4,5 sekundės.