• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Priešais jus - naujausio „Renault Sport“ padalinio darbuotojų kūrinys. Sportiškiausia, dinamiškiausia ir automaų geidžiamiausia „Renault Megane RS“, kurios debiutas turėtų įvykti kitų metų Ženevos automobilių parodoje. 
Naujasis modelis sugrįš į segmentą, kuriame netrūksta pajėgių konkurentų, galinčių bet kurią akimirką tapti greičiausiu priekiniais ratais varomu hečbeku. Nors šiuo metu greičiausiojo titulas priklauso „Volkswagen Golf GTI Clubsport S“, tačiau karaliaus karūna iš šio modelio netrukus bus atimta. Dabar tik lieka atsakyti į vieną klausimą - „Kas tai padarys? „Honda“ ar „Renault“?

Priešais jus - naujausio „Renault Sport“ padalinio darbuotojų kūrinys. Sportiškiausia, dinamiškiausia ir automaų geidžiamiausia „Renault Megane RS“, kurios debiutas turėtų įvykti kitų metų Ženevos automobilių parodoje. 
Naujasis modelis sugrįš į segmentą, kuriame netrūksta pajėgių konkurentų, galinčių bet kurią akimirką tapti greičiausiu priekiniais ratais varomu hečbeku. Nors šiuo metu greičiausiojo titulas priklauso „Volkswagen Golf GTI Clubsport S“, tačiau karaliaus karūna iš šio modelio netrukus bus atimta. Dabar tik lieka atsakyti į vieną klausimą - „Kas tai padarys? „Honda“ ar „Renault“?

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Renault Megane RS (2)


Šiuo metu „Honda“ ir „Renault“ dirba prie naujos kartos sportiškų hečbekų, kurių pasirodymas turėtų sudrebinti hot hatchų segmentą. Neoficialių šaltinių duomenimis, japoniško „Civic Type R“ agregato galia turėtų padidėti iki net 340 pasiutusių ponių, tuo tarpu „Renault“ stengsis apsiriboti kuklesne jėgaine, kuri išvystys maždaug 300 arklio galių. Nors tai nėra labai daug, ypač jeigu lygintume su konkurentais, tačiau „Renault Sport“ inžinieriai nuolatos didesnį dėmesį skirdavo ne tik jėgos agregatui, bet pakabos balansui, žemam gravitacijos centrui, mažam automobilio svoriui. Sritims, kurios padės „Renault Megane RS“ būti pranašesniam posūkiuose, o ne tiesiojoje. Juk tai ir yra svarbiausia, ar ne?

REKLAMA

Renault Megane RS (4)


Bendro naudojimo keliuose užfiksuotas „Megane RS“ prototipas nuo savo brolių skiriasi nežymiai. „Renault Sport“ specialistai norėdami neatkreipti aplinkinių dėmesio, naująjį modelį aprūpino „Megane GT“ modeliui būdingomis kėbulo detalėmis, tačiau platesnės ratų arkos, didesnio diametro ratlankiai ir per vidurį esantys išmetimo vamzdžiai išduoda, jog tai nėra įprasta „Renault Megane“ versija.

REKLAMA
REKLAMA

Renault Megane RS (3)


Apie automobilio sklando daugybę gandų, tad vargu ar jais galima pasitikėti. Iki šiol nėra aišku kokį jėgos agregatą naudos „Megane RS“, niekas tiksliai nežino ar naujas modelis naudos mechaninę ar dvigubos sankabos pavarų dėžę. Ar „Megane RS“ naudos tokį patį riboto praslydimo diferencialą kaip ir visų mylimas, tačiau nebegaminamas trijų durų „RS“ modelis? O galbūt jis turės keturių varančiųjų ratų pavarą? Atsakymus į šiuos klausimus sužinosime kitąmet.

GALERIJA


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų