Šiuo metu „Honda“ ir „Renault“ dirba prie naujos kartos sportiškų hečbekų, kurių pasirodymas turėtų sudrebinti hot hatchų segmentą. Neoficialių šaltinių duomenimis, japoniško „Civic Type R“ agregato galia turėtų padidėti iki net 340 pasiutusių ponių, tuo tarpu „Renault“ stengsis apsiriboti kuklesne jėgaine, kuri išvystys maždaug 300 arklio galių. Nors tai nėra labai daug, ypač jeigu lygintume su konkurentais, tačiau „Renault Sport“ inžinieriai nuolatos didesnį dėmesį skirdavo ne tik jėgos agregatui, bet pakabos balansui, žemam gravitacijos centrui, mažam automobilio svoriui. Sritims, kurios padės „Renault Megane RS“ būti pranašesniam posūkiuose, o ne tiesiojoje. Juk tai ir yra svarbiausia, ar ne?
Bendro naudojimo keliuose užfiksuotas „Megane RS“ prototipas nuo savo brolių skiriasi nežymiai. „Renault Sport“ specialistai norėdami neatkreipti aplinkinių dėmesio, naująjį modelį aprūpino „Megane GT“ modeliui būdingomis kėbulo detalėmis, tačiau platesnės ratų arkos, didesnio diametro ratlankiai ir per vidurį esantys išmetimo vamzdžiai išduoda, jog tai nėra įprasta „Renault Megane“ versija.
Apie automobilio sklando daugybę gandų, tad vargu ar jais galima pasitikėti. Iki šiol nėra aišku kokį jėgos agregatą naudos „Megane RS“, niekas tiksliai nežino ar naujas modelis naudos mechaninę ar dvigubos sankabos pavarų dėžę. Ar „Megane RS“ naudos tokį patį riboto praslydimo diferencialą kaip ir visų mylimas, tačiau nebegaminamas trijų durų „RS“ modelis? O galbūt jis turės keturių varančiųjų ratų pavarą? Atsakymus į šiuos klausimus sužinosime kitąmet.