Sprogstamasis užtaisas ant ratų, kitaip dar žinomas „Juke-R“ pavadinimu jau keliauja pas pirmąjį klientą, kuris už pamišėlišką japonų automobilių gamintojo „Nissan“ ir nepriklausomų britų konstruktorių „RML Group“ kūrinį nepagailėjo mažiausiai 500 tūkst. eurų (1,73 mln. litų) sumos. Tiek kainuoja bazinė greičiausiu krosoveriu pasaulyje vadinamo modelio versija. Duomenų apie tai, kiek tiksliai sumokėjo neįvardintas ekscentriškasis klientas, kol kas nėra.
Pirmasis serijinės gamybos „Nissan Juke-R“ (nuotr. Gamintojo)
Primename, kad „Juke-R“ didžiąją dalį važiuoklės ir visą pakabą kartu su varikliu pasiskolino iš „Nissan“ superautomobilio „GT-R“. Taip pat šiame modelyje sumontuoti ir FIA reikalavimus atitinkantys saugos lankai. Visus keturis serijinio modelio ratus suka dar galingesnis nei koncepto 545 AG galios 3,8 litro V6 tipo motoras su dviem turbokompresoriais. Tokia jėgainė turėtų užtikrinti dinamišką charakterį – neoficialiais duomenimis įsibėgėjimas nuo 0 iki 100 km/h, o maksimalus greitis ribojamas ties 275 km/h.
Pirmasis serijinės gamybos „Nissan Juke-R“ (nuotr. Gamintojo)
Kalbėdami apie kiek pigesnį, tačiau taip pat ganėtinai sportišką „Juke Nismo“, gamintojo atstovai prekybos Europoje pradžią nurodo 2013 m. pavasarį. Galingiausias krosoveris taps pirmuoju naujos karto sportiškų „Nissan“ modelių gamos atstovu. Siūlomas tiek su priekinių, tiek su visų keturių ratų pavara krosoveris bus komplektuojamas su 215 AG galios 1,6 litro turbininiu benzininiu varikliu su tiesioginiu degalų įpurškimu.
„Nismo“ modifikacija taip pat gaus naujo stiliaus 19 colių lengvojo lydinio ratlankius, agresyvesnio stiliaus priekinį buferį su oro aptako funkcijas imituosiančia papildoma juosta, didesnes oro įsiurbimo angas, naujas radiatoriaus groteles ir šviesos diodų dienos žibintus.