• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Daugelis elektromobilių šalininkų teigia, jog vienas didžiausių šio tipo automobilių privalumas – minimalios išlaidos eksploatacijai. Juk elektromobiliuose nėra daugybės judančių detalių, dėl kurių susidėvėjimo reikėtų jaudintis.

Tesla
“ automobilių vairuotojų gerove besirūpinančios bendrovės „Carmiq“ atstovai, norėdami pademonstruoti elektromobilių pranašumą, su pasididžiavimu pademonstravo 725 000 kilometrų nuvažiavusį „
Model S“ egzempliorių.
Bendrovės atstovų teigimu, automobilis buvo įsigytas 2015 metų vasarą ir iki pat 2018 metų spalio kiekvieną mėnesį nuvažiuodavo vidutiniškai 27 000 kilometrų, ir buvo įkraunamas tris ar keturis kartus per dieną.
Per šį eksploatacijos laikotarpį automobilio savininkui prireikė kelis kartus apsilankyti „Tesla“ atstovybėje, kurioje du kartus buvo pakeisti „Model S“ akumuliatoriai (ties 312 500 ir 520 500 kilometrų rida).
Apskritai, automobilio savininkas „Tesla Model S“ eksploatacijai išleido 27 000 dolerių arba maždaug 24 000 eurų.
Ar našumą prarandantys akumuliatoriai yra vienintelė „Model S“ problema? Automobilio savininkas teigia, jog laikui bėgant elektrinių sėdynių motoriukai pradėdavo veikti vis garsiau, daiktų dėtuvė neužsidarydavo iki galo, o „Autopilot“ funkcionalumą palaikantys davikliai sugebėjo tiesiog iškristi.

VIDEO


Daugelis elektromobilių šalininkų teigia, jog vienas didžiausių šio tipo automobilių privalumas – minimalios išlaidos eksploatacijai. Juk elektromobiliuose nėra daugybės judančių detalių, dėl kurių susidėvėjimo reikėtų jaudintis.

Tesla
“ automobilių vairuotojų gerove besirūpinančios bendrovės „Carmiq“ atstovai, norėdami pademonstruoti elektromobilių pranašumą, su pasididžiavimu pademonstravo 725 000 kilometrų nuvažiavusį „
Model S“ egzempliorių.
Bendrovės atstovų teigimu, automobilis buvo įsigytas 2015 metų vasarą ir iki pat 2018 metų spalio kiekvieną mėnesį nuvažiuodavo vidutiniškai 27 000 kilometrų, ir buvo įkraunamas tris ar keturis kartus per dieną.
Per šį eksploatacijos laikotarpį automobilio savininkui prireikė kelis kartus apsilankyti „Tesla“ atstovybėje, kurioje du kartus buvo pakeisti „Model S“ akumuliatoriai (ties 312 500 ir 520 500 kilometrų rida).
Apskritai, automobilio savininkas „Tesla Model S“ eksploatacijai išleido 27 000 dolerių arba maždaug 24 000 eurų.
Ar našumą prarandantys akumuliatoriai yra vienintelė „Model S“ problema? Automobilio savininkas teigia, jog laikui bėgant elektrinių sėdynių motoriukai pradėdavo veikti vis garsiau, daiktų dėtuvė neužsidarydavo iki galo, o „Autopilot“ funkcionalumą palaikantys davikliai sugebėjo tiesiog iškristi.

VIDEO


REKLAMA

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų