Amerikietė Abigail Ratchford (25 m.) anksčiau, kad sudurt galą su galu, dirbdavo net tris darbus – sekretorės, barmenės ir advokato padėjėjos.
Supratusi, kad savo nuotraukomis, kuriose ji dėvi maudymosi kostiumėlius, galėtų dalintis internete, neilgai trukus merginos pešto dėžutę užplūdo pasiūlymai reklamuoti tam tikrus produktus, o įvairių kompanijų atstovai pradėjo peštis dėl galimybės Abigail ir jos sekėjams parduoti savo paslaugas.
Padidinus gerbėjų skaičių, vien tik šio socialinio tinklo dėka mergina kasmet uždirba 144 tūkst. eurų.
Iš Pensilvanijos valstijos kilusi Abigail naujienų portalui „New York Post“ pasakojo, kaip 2013-aisiais, profesionalaus fotografo draugo paprašyta papozuoti su maudymosi kostiumėliu ir taip padėti jam susikurti savo darbų aplankalą, ji pradėjo savo modelio karjerą.
Merginos nuotraukas „Facebook“ tinkle pastebėjo įvairūs tinklaraštininkai, norėję apie ją sužinoti kuo daugiau. Būtent tada Abigail ir jos figūra susidomėjo tokios internetinės svetainės kaip „Maxim“, „Sports Illustrated Swimsuit“ ir „Barstool Sports“.
Supratusi, kad atsirado galimybė tapti interneto žvaigžde ir užsidirbti, Abigail susikūrė profilį „Instagram“ tinkle ir, neilgai trukus, sulaukė net 2000 sekėjų. Mergina kreipėsi į vietinius fotografus, už nuotraukas siūlydama jiems savo modelio paslaugas ir galimybę būti paminėtam jos anketoje.
Nors atlyginimo jai dar niekas nemokėjo, pajamų mergina gaudavo kas savaitę parduodama bent 100 savo pačios nuotraukų su autografu, kurios kainavo maždaug 23 eurus.
Reguliariai dalindamasi įvairiomis nuotraukomis, kuriose ji dažniausiai pozuodavo apsirengusi maudymosi kostiumėliais ir akį rėžiančiais apatiniais, Abigail per 7 mėnesius sulaukė 100 tūkst. sekėjų.
Pakeitus miestą užplūdo sėkmė
Iš parduodamų nuotraukų, pasirodymų ir barmenės bei advokato asistentės darbo susitaupiusi 8500 eurų, 2014-ųjų sausį ji persikraustė gyventi į Los Andželą.
„Galvojau apie žmones, kurių pėdomis galėčiau sekti. Tada mano įkvėpimu tapo Kate Upton ir jos vaizdo įrašai. Už kiekvieną milijoną sekėjų, norint kažką pareklamuoti, galima prašyti maždaug 1300 eurų“, - sakė Abigail.
Dabar, turėdama net 8 mln. gerbėjų socialiniame tinkle, įvairūs užsakovai už vieną įrašą ir nuotrauką yra pasiryžę sumokėti daugiau nei 5000 eurų, o, norint sulaukti daugiau internautų dėmesio ir surinkti kiek galima daugiau „patinka“, mergina žino, kada geriausia yra kelti nuotraukas.
„Tam tinkamiausias laikas – tarp 12 ir 14 valandos. Niekada nuotraukomis nesidalinkite penktadienį 17 val.. Tuomet niekas laiko neleidžia internete“, - patarimais dalinosi mergina.
Pastaraisiais metais, Abigail bendradarbiavo su maždaug 12 kompanijų, tarp kurių ir pagal specialų užsakymą „De-Vesi“ rankines kūrianti įmonė. Ji ne kartą yra atsisakiusi dirbti su jos įvaizdžio neatitinkančiais produktais, tokiais kaip lieknėjimą skatinančios arbatos, dantų balinimo priemonės ir baltymų kokteiliai.
Šiuo metu Abigail dirba tam, kad padidintų savo gerbėjų skaičių ir vis dar išliktų įdomi. Nors prie jos karjeros sėkmės daugiausia prisidėjo pilnametystės sulaukę paaugliai, mergina nori pritraukti daugiau moterų dėmesio. Pastaruoju metu, programėlėje „Snapchat“ mergina kelia vaizdo įrašus, kuriuose atlieka makiažus, dalinasi grožio patarimais.
„Galvoju apie ateitį. Sulaukusi 35-erių jau noriu būti ištekėjusi ir turėti vaikų. Tuo metu tikrai nebegalėsiu dalintis tokiomis atviromis nuotraukomis“, - teigė ji.