Perskaitęs ne vieną knygą, pervertęs ne vieną žurnalą ir išbandęs ne vieną egzotinį automobilį kompiuteriniuose žaidimuose, pirmasis Pauliaus automobilis neturėjo jokių sąsajų su tokiais žodžiais kaip : įspūdingas, įdomus, charizmatiškas. Pirmuoju vaikino automobiliu tapo „Peugeot 306“ su dyzeliniu varikliu.
„Automobilis buvo perkamas atsižvelgiant į finansines galimybes. Kadangi automobilis būtų naudojamas kelionėms į paskaitas ar treniruotes, 306 savo darbą atliko gerai“, - priduria Paulius.
Volkswagenų šeima
Atsiradus galimybei, Paulius pradėjo ieškoti įdomesnio, jo širdžiai mielesnio automobilio. Antruoju automobiliu apskritai ir pirmuoju „Volkswagenu“ tapo ketvirtos kartos „Golf“ hečbekas. Paulius pasakoja, kad šią mašiną įsigijo tik dėl to, jog atsidūrė tinkamoje vietoje, tinkamu laiku.
„Įsigijau visapusiškai tvarkingą egzempliorių už labai priimtiną kainą. Per visą eksploatacijos laikotarpį nesusidūriau ne su vienu rimtu gedimu, todėl šios markės mašinos man visada asocijuodavosi su patikimumu“, - gerų žodžių negailėdamas apie pirmąjį Volkswageną pasakoja Paulius,
Pradėjęs domėtis automobilių kultūra Lietuvoje, Paulius užsimanė įsigyti antrą automobilį prie kurio jis galėtų krapštytis turėdamas laisvą minutę. Ar vaikinas vėl dairėsi į „Volkswagen“ markės pusę? Kaip bebūtų keista - ne.
Paulius pradėjo ieškoti penktos kartos „Honda Civic“, kuris yra kaip didžiulis konstruktorius. Tačiau įsigyti šį japonišką automobilį sutrukdė apgailėtino stovio egzemplioriai.
„Skelbimuose - gražūs, o realybėje - baisūs“, - priduria Paulius.
„Buvau nuleidęs rankas, bet radau antros kartos Golf.“
Vis dėlto, žiūrėdami į pagrindinę straipsnio nuotrauką matėte ne „Golfą“, o iki šiol populiarumo neprarandančią „Bora“. Tad kaip gi šis automobilis atsirado Pauliaus rankose? „Volkswagen Bora“ buvo įsigytas tam, jog galėtų atlikti kasdieninio automobilio funkciją, tačiau kaip matote patys, kasdieninėms kelionėms skirta mašina atrodo taip, lyg būtų pasiruošusi važiuoti į rimtesnę modifikuotų automobilių parodą.
Projektas NR1
Kaip ir minėjome anksčiau, „Golfas“ buvo nupirktas su mintimi apie smagius pasivažinėjimus savaitgaliais. Į vaikino rankas patekęs antros kartos „Golf“ turėjo 1.8 litro, keturių cilindrų benzininį variklį, išvystantis 140 arklio galių.
„Toks variklis Golfui pats pats“, - priduria Paulius.
Buvęs savininkas šiam „Golfui“ buvo atlikęs keletą rimtesnių modifikacijų, tačiau Paulius žiūrėdamas į tik ką įsigyto automobilio išvaizdą žinojo, jog jis stovėjo ne garaže, o buvo vaikomas bendro naudojimo keliuose.
„Iš lipdukų ant automobilio supratau, kad Golfas bus truputėlį pavaikytas. Be to, variklio darbas taip pat išdavė apie buvusio savininko pomėgį spausti akceleratoriaus pedalą.“
„Po kelių dienų pradėjau automobilį išrinkinėti, ieškoti naujų detalių. Per žiemą pervirinau dugną, sutvarkiau automobilio pakabą ir paruošiau Golfo kėbulą dažymui“, - pasakoja Paulius.
„Daugiausiai nervų suvalgė perpuvę varžtai, daugybė kėbulo pjaustymo. Taip pat problemų buvo su įpurškimu ir kuro siurbliu, tačiau visos problemos jau praeityje.“
„Iki šiol nežinau koks bus šio automobilio likimas ateityje. Vieną dieną galvoju apie jo pardavimą, kitą dieną ieškau jam gražesnių, išvaizdesnių ratų. Kol kas automobilis stovi garaže ir laukia techninės apžiūros pavasarį.“
Projektas NR2
Kasdieninio automobilio funkciją atliekanti „Volkswagen Bora“, turėjo išlikti visiškai standartinė. Jokių modifikacijų, jokių pakeitimų. Kaip matote patys, Paulius pagundai pakeisti vieną ar kitą detalę neatsispyrė.
„Iš pradžių sumontavau Recaro sėdynes, vėliau perprogramavau variklio valdymo kompiuterį ir sumontavau 17 colių lengvo lydinio ratlankius bei žeminančias spyruokles“, - pasakoja Paulius.
„Visai netikėtai, pavyko gauti pakankamai retus Votex firmos buferius. Sumontavau sportinius lopšius, sportinį vairą. Bandžiau sukurti įdomesnio automobilio įvaizdį.“
„Šiuo metu automobilis dėvi BBS LM ratlankius, turi reguliuojamo aukščio amortizatorius, USDM stiliaus galinius žibintus.“
„Ateityje labai norėčiau Bora kėbulą perdažyti įdomesne spalva. Taip pat norėčiau R32 vairo, odinio Recaro salono, lešinių Bosch priekinių žibintų.“
Jūsų projektą privalo pamatyti ne tik Jūsų draugai, bet ir visoje Lietuvoje (ir netik) gyvenantys automanai. Mums įdomūs visi projektai ar automobiliai, svarbiausia, jog jis turėtų keturis ratus. Papasakokite mums apie savo automobilį. Su mielu noru pavaišinsime kava. Susisiekite
el.paštu.