Įkvėptas „Lancia Stratos“ ir sukurtas tuometinio „Renault“ viceprezidento, Jean'o Terramorsi, iniciatyva, kompaktiškas „Renault 5 Turbo“ nebuvo toks pats kaip visi sportiški hečbekai.
Kaip ir „Lancia Stratos“, taip ir „Renault 5 Turbo“ turėjo variklį, kurį inžinieriai sumontavo per vidurį, šalia galinės ašies. 160 arklio galių išvystantis, vos 1,4 litro darbinio tūrio motoras savo jėgą siųsdavo į galinius ratus.
„Renault“ per pakankamai trumpą gamybos laikotarpį į bendro naudojimo kelius išleido tik 5000 „5 Turbo“ egzempliorių, 3200 vienetų buvo antrosios generacijos „Renault 5 Turbo“ modeliai, kurie buvo truputėlį pigesni ir pasižymėjo komponentais, pasiskolintais iš standartinių „Renault“ modelių.
Vienas iš 3200 dienos šviesą išvydusių antrosios generacijos „Renault 5 Turbo“ modelių šiuo metu laukia naujo šeimininko, kuris jį įsigys „RM Sotheby's“ aukcione.
Originalus, idealios būklės modelis per ilgą savo gyvenimo laikotarpį nuvažiavo vos 5900 kilometrų. Tai reiškia, jog šis mažylis buvo naudojamas tik ypatingomis progomis ar tik saulėtą sekmadienio popietę, kai „Renault 5 Turbo“ savininkas užsimanydavo prasiblaškyti ir keletą valandų praleisti su savo pasiutusiu augintiniu.
Deja, tokie istoriniai automobiliai nėra pigūs. Aukciono organizatoriai teigia, jog būtent šis egzempliorius potencialiam pirkėjui kainuos maždaug 60 000 - 70 000 eurų.