Pasak šaltinių, susidūrimas su nežinomu daiktu pakenkė atakos kampui ir aktyvavo manevravimo korekcijos sistemą (MCAS), kuri automatiškai nukreipė lėktuvo „nosį“ žemyn.
Dėl tos priežasties pilotai negalėjo atgauti iš Adis Abebos į Nairobį skridusio lėktuvo kontrolės ir jis sudužo.
Šios sistemos kliautis laikoma viena galimų Indonezijos bendrovės „Lion Air“ lėktuvo katastrofos, įvykusios 2018 metų spalį, ir „Ethiopian Airlines“ lėktuvo katastrofos kovo 10 dieną priežasčių.
Pradinius tyrimo rezultatus transporto pareigūnai Etiopijoje turėtų paskelbti ketvirtadienį ryte.
Po abiejų minėtų katastrofų daug pasaulio valstybių uždraudė „737 MAX“ tipo lėktuvų skrydžius savo oro erdvėje, o oro kompanijos atsisakė juos eksploatuoti ir atšaukė ankstesnius užsakymus jų įsigyti.