„Volkswagen“ pristatė dar vieną „Passat“ modifikaciją – „Passat Alltrac“. Oficiali automobilio prezentacija įvyks Tokijo automobilių parodoje, gruodžio pradžioje. Na o nuo kitų metų pradžios prasidės ir „Passat Alltrac“ pardavimai.
Tikslinė šio automobilio pirkėjų auditorija – visi tie, kurie epizodiškai nuvažiuoja nuo asfalto, kuriems reikalinga bent minimali pravažumo atsarga lengvoje bekelėje ar užpustytuose provincijos keliuose, tačiau nenorintiems atsisakyti lengvojo automobilio valdymo savybių, gabaritų, ir pagaliau, įprasto „Passat“ salono. Ir į kaimą, ir į centrą, tiesiog „Passat“ visiems gyvenimo atvejams. Ar nutuokiate, koks paklausus po dešimtmečio bus šis automobilis kad ir Lietuvos naudotų automobilių rinkoje, kur „Passat“ vardas daug kam yra tam tikras simbolis? Na, bet tai tik lyrinis nukrypimas.
„Volkswagen“ pristatė dar vieną „Passat“ modifikaciją – „Passat Alltrac“. (nuotr. Gamintojo)
„Passat Alltrack“ bus gaminamas tik su universalo tipo kėbulu. Automobilis išsiskirs didesne prošvaisa, griežtesniais, „Tiquan“ stiliaus bamperiais, ir nedažyto plastiko apsauga. Tai konkurentas tokiems automobiliams, kaip „Škoda Octavia Scout“, „Audi A6 Allroad“ ar „Subaru Outback“.
Tiesa, „Passat Alltrack“ gali būti ir tik su priekinių ratų pavara – vardan pigumo bus galima įsigyti ir tokią automobilio versiją, tiesa, su silpniausiais motorais. Tuo tarpu 210 a.g. benzininė ir 170 a.g. dyzelinė versijos bus komplektuojamos tik su visų ratų pavara „4motion“ ir robotizuota „DSG“ pavarų dėže.
„Volkswagen“ pristatė dar vieną „Passat“ modifikaciją – „Passat Alltrac“. (nuotr. Gamintojo)