• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Kada paskutinį kartą gatvėje matėte B2 Passat? Mes pakankamai seniai. Senučius, krokodilų pravardę turėjusius modelius, po truputėlį keičia naujesni ir modernesni automobiliai. Tačiau norime pakalbėti ne apie nostalgiją šiems universalams, bet apie nuostabų projektą.
Nuo ko pradėti? Norite išgirsti vyruko istoriją ar einam iškart prie esmės ir susipažįstame su automobiliu? Daugelis greičiausiai pasirinksite antrą variantą. Tad taip ir padarykime.
Vyrukas nusipirko „supuvusį“ antros kartos Passat universalą su 1.6 litro benzininiu varikliu. Automobilis buvo pirktas ne malkom vežioti, bet linksmam pasivažinėjimui užmiestyje ir lenktynių trasoje. Kokio velnio reikėjo pasirinkti seną Passat'ą,o ne kurį nors kitą variantą, kuris iškart būtų varomas galiniais ratais. Tačiau atrodo, kad vyrukas įsigijęs šią mašiną norėjo eiti ne lengviausiu, bet sunkiausiu ir įdomiausiu keliu.

Kada paskutinį kartą gatvėje matėte B2 Passat? Mes pakankamai seniai. Senučius, krokodilų pravardę turėjusius modelius, po truputėlį keičia naujesni ir modernesni automobiliai. Tačiau norime pakalbėti ne apie nostalgiją šiems universalams, bet apie nuostabų projektą.
Nuo ko pradėti? Norite išgirsti vyruko istoriją ar einam iškart prie esmės ir susipažįstame su automobiliu? Daugelis greičiausiai pasirinksite antrą variantą. Tad taip ir padarykime.
Vyrukas nusipirko „supuvusį“ antros kartos Passat universalą su 1.6 litro benzininiu varikliu. Automobilis buvo pirktas ne malkom vežioti, bet linksmam pasivažinėjimui užmiestyje ir lenktynių trasoje. Kokio velnio reikėjo pasirinkti seną Passat'ą,o ne kurį nors kitą variantą, kuris iškart būtų varomas galiniais ratais. Tačiau atrodo, kad vyrukas įsigijęs šią mašiną norėjo eiti ne lengviausiu, bet sunkiausiu ir įdomiausiu keliu.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA


Taigi, jaunuolis išardė kukliai atrodantį universalą, įsigijo 2 litrų, penkių cilindrų benzininį variklį, kurį sukūrė Audi specialistai ir pradėjo galvoti kaip padaryti, jog „katafalko“ ratus suktų galiniai ratai.
Gan įdomią mintį vyrukui pakišo draugas. Jeigu jau įsigijai Audi motorą, kodėl neįsigijus Quattro - keturių varomųjų ratų pavaros, pavarų dėžės ir kitų komponentų bei juos sumontuoti į B2 Passat.

REKLAMA


Iš pradžių buvo kilusi mintis variklį montuoti į priekį, juos sujungti su galiniais ratais, tačiau toks sprendimas ne tiko, nes tada iškiltų problema dėl pavarų dėžės, nes atbulinė pavara turėtų penkis bėgius, o į priekį - viena.
Kartu su keliais bendraminčiais iš Audi klubo, kurie padėjo atlikti didžiąją dalį darbų, kaip donorą nusipirko Audi 80 Quattro. Teko šiek tiek patobulinti galinę važiuoklę, pakelti transmisijos tunelį ir į kitą vietą sumontuoti kuro baką.
Projekto autorius teigia, kad mašinos variklis dabar išvysto maždaug 220-230 arklio galių, tačiau norime iš naujos Passat širdies išspausti bent jau 300.



Nebūk stabdis! Parodykite arba papasakokite apie savo automobilį! Yra trys būdai su mumis susisiekti :
[email protected], žemiau esanti forma ir 
Facebook!

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų