Taigi, jaunuolis išardė kukliai atrodantį universalą, įsigijo 2 litrų, penkių cilindrų benzininį variklį, kurį sukūrė Audi specialistai ir pradėjo galvoti kaip padaryti, jog „katafalko“ ratus suktų galiniai ratai.
Gan įdomią mintį vyrukui pakišo draugas. Jeigu jau įsigijai Audi motorą, kodėl neįsigijus Quattro - keturių varomųjų ratų pavaros, pavarų dėžės ir kitų komponentų bei juos sumontuoti į B2 Passat.
Iš pradžių buvo kilusi mintis variklį montuoti į priekį, juos sujungti su galiniais ratais, tačiau toks sprendimas ne tiko, nes tada iškiltų problema dėl pavarų dėžės, nes atbulinė pavara turėtų penkis bėgius, o į priekį - viena.
Kartu su keliais bendraminčiais iš Audi klubo, kurie padėjo atlikti didžiąją dalį darbų, kaip donorą nusipirko Audi 80 Quattro. Teko šiek tiek patobulinti galinę važiuoklę, pakelti transmisijos tunelį ir į kitą vietą sumontuoti kuro baką.
Projekto autorius teigia, kad mašinos variklis dabar išvysto maždaug 220-230 arklio galių, tačiau norime iš naujos Passat širdies išspausti bent jau 300.
Nebūk stabdis! Parodykite arba papasakokite apie savo automobilį! Yra trys būdai su mumis susisiekti :
[email protected], žemiau esanti forma ir
Facebook!