Kada paskutinį kartą matėte visiškai standartinį „Nissan SX“? Seniai? Mes, asmeniškai, labai seniai. Todėl nenuostabu, jog ir šis „PS13“ neatrodo lyg būtų ką tik išvažiavęs iš gamyklos. Tačiau jis ir neturi „SX'ams“ būdingų randų. Kur šuo pakastas?
Prieš maždaug pusantrų metų automobilį įsigijęs Dave'as teigia, kad mašina buvo pirkta ne dėl galimybės savo jėgas išbandyti drifte, bet dėl noro turėti vieną geriausių galiniais varomais automobilių.
Kadangi iki tol turėti automobiliai buvo varomi neteisingais ratais, vaikinui teko išmokti kaip suvaldyti 220 arklio galių, kai kelio danga šlapia, sausa arba padengta ledu.
Paragavęs šio skanėsto, vaikinui iškilo viena problema - automobilis tapo per silpnas. Tačiau tokie jausmai apima beveik kiekvieną automaną, kuris retkarčiais mėgsta... „lėtai“ ir „tvarkingai“ įvažiuoti į žiedinę sankryžą.
Po keletos mėnesių „SR20DET“ motoras gavo šiokį tokį pastiprinimą. „HKS GT2540“ turbiną, „Tomei 256“ alkūninį veleną, „Sard“ 550 cc purkštukus, „Walbro“ kuro pompą, „GReddy“ intercoolerį ir dar keletą žaisliukų, kurie padėjo motoro galią padidinti iki 402 arklio galių.
Taigi, pirmoji bėda buvo išspręsta. O kaip gi išvaizda? Nejaugi „Nissan PS13“ neturės išpūstų sparnų, tarpplanetiniuose erdvėlaiviuose naudojamų spoilerių ar duobes mėgstančius skaičiuoti ratlankius? Žinoma, kad turės.
Dave'as nusprendė, kad jo „PS13“ turi atrodyt lyg būtų ką tik atkeliavęs iš Japonijos. Vietoj to, kad keliauti pas vietinius meistrelius ir prašytų pagalbos gaminant bodykit'ą, jis kreipėsi į kolegas iš Japonijos ir paprašė gauti originalų „Origin“ bodykitą.
Specialiai šiam modeliui tinkantis bodykit'as arkas išpūtė 30 mm (priekyje) ir 50 mm (gale), kurias reikia užpildyti tinkamais ratlankiais. Dave'o teigimu, šią didžiulę juodą skylę puikiai užpildė „Weds Kranze Bazreia“ ratlankiai. Kaip manote jūs?