SEAT prezidentas Luca de Meo paaiškino, kad „Leon“, „Ibiza“ ir „Arona“ modeliai kartu su „Ateca“ visureigiu sustiprins SEAT finansinius, komercinius ir įvaizdžio gerinimo rodiklius. „2017-ieji bus labai ypatingi metai SEAT kompanijai“, - pridūrė L. de Meo.
„Ateca X-Perience“ – nauja patirtis
Paryžiaus automobilių parodos lankytojai turi puikią progą susipažinti tiek su naujuoju „Ateca X-Perience“ modeliu, tiek su centrine SEAT stendo figūra – „Ateca“ visureigiu. „Ateca X-Perience“ – tai ryžtingesniu charakteriu pasižyminti pirmojo SEAT istorijoje visureigio padidinto pravažumo „off-road“ versija.
Per pirmuosius mėnesius nuo debiuto šis modelis į savo istoriją išdidžiai įsirašė 21 000 užsakymų, daugiau nei 39 milijonus internetinių peržiūrų ir 1,5 milijono virtualių konfigūracijų internete. Viduržemio jūros kultūros įkvėptas „Ateca X-Perience“ demonstruoja nuotykių troškimo dvasią, didesnes važiavimo bekele galimybes bei „Ateca“ šeimos ateities vizijas.
SEAT stende – 4D patirtis
Paryžiaus automobilių paroda – puiki proga pristatyti kompanijos ateities viziją bei automobilių komunikacijos galimybes. Šiai progai SEAT specialiai paruošė unikalų stendą, kuris atrodo išties neįprastai tradiciniams automobilių renginiams. 4D technologijos leido lankytojams gyvai pamatyti ir pajusti prekinio ženklo ir Barselonos dvasią. Sparčiai besiplečiantis skaitmenizacijos pasaulis kompanijos strateginiuose planuose neišvengiamai vaidina svarbų vaidmenį, o šūkis „SEAT Always ON!“ (SEAT visuomet prisijungęs) reprezentuoja kompanijos įvaizdį ne tik Paryžiuje.
Parodos smalsuolius SEAT stendas viliojo 4D amfiteatru ir nenutrūkstama spaudos konferencija. Be to, kiekvienas turėjo progą pasinaudoti „BitBrain“ technologija paremtu „Ateca“ modelio konfigūratoriumi, kuris sukurdavo automobilį pagal lankytojo emocijas ir neurologinius impulsus. Lankytojai galėjo pasisemti žinių spaudos konferencijos kambaryje, atsipūsti poilsio kampelyje arba gyvai pajusti SEAT prekinio ženklo dvasią bendravimo zonoje.
Pasiruošęs perkopti į aukštesnį lygmenį
Ateinančius dešimt metų automobilių sektoriaus laukia tikra moderniųjų technologijų, skaitmenizacijos ir elektronikos naujovių revoliucija. Tam, kad įveiktų visus ateities iššūkius, SEAT subūrė „Easy Mobility Team“ - mobiliųjų technologijų komandą, kuri rūpinsis kompanijos komunikacijos ir technologijų virsmais bei didžiulį dėmesį skirs 3 pagrindiniams klausimams: skaitmenizacijai, jos tyrimams ir vystymui, klientų patirties vertinimui ir verslo plėtrai.
„Ryšių galimybėmis paremta vartotojo patirtis yra mūsų ateities mobiliųjų technologijų vizijos dalis. Mes norime, kad mūsų automobiliai galėtų pasiūlyti kokybiškas skaitmeninių technologijų ir ryšių paslaugas“, - aiškino L.de Meo.