Turbūt niekas mūsų neapkaltins kuklumo stoka, jei pasakysime, jog „Chevrolet“ turi šiokios tokios patirties konstruodami visureigius. Tiesą sakant, būtent „Chevrolet“ ir išrado šią automobilių klasę. Prieš kiek daugiau nei 75-erius metus - 1935-aisiais pasirodęs „Suburban Carryall“ yra laikomas pirmuoju SUV klasės automobiliu pasaulyje, tuo tarpu vos daugiau nei po keleto savaičių, Paryžiaus automobilių parodoje, pasirodysiantis naujasis „Chevrolet Trax“, bus pirmasis prekinio ženklo žingsnis į sparčiai augantį mažųjų SUV segmentą. „Trax“ papildys kompanijos visureigių gamą Senajame Žemyne, kuriame kol kas parduodamas vienintelis SUV modelis - stilingoji „Captiva“.
„„Chevrolet“ savo išskirtiniais visureigiais garsėja jau daugelį dešimtmečių, tad ir mūsų naujasis „Trax“ liks ištikimas ilgametėms „Chevrolet“ vertybėms. Tačiau tradicijomis apsiriboti taip pat neketinama: „Trax“ bus modernus, ypač lanksčiai pritaikomas, ypač efektyviai naudojantis kurą, nedidelis visureigis siūlantis nuo lengvojo automobilio nesiskiriančias valdymo savybes bet turintis visais keturiais ratais varomo visureigio privalumus,“- sakė „Chevrolet Europe“ prezidentė ir vykdančioji direktorė Susan Docherty.-„Kaip ten bebūtų, „Trax“ yra vienos iš stipriausių prekinio ženklo kompetencijų – kurti ir gaminti puikius visureigius, šiuolaikinė išraiška“,- pridūrė ji.
„Chevrolet Trax“ (nuotr. Gamintojo)
4,248 m ilgio, 2,555 m ratų bazę turintis mažesnysis „Chevrolet“ visureigis pasižymi galingomis sportiškumo, veržlumo ir judrumo įspūdį sukuriančiomis kėbulo linijomis, tuo tarp charakteringos priekinės radiatoriaus grotelės su didžiule auksine „varlyte“ akivaizdžiai patvirtina „Trax“ priklausant šiuolaikinių „Chevrolet“ automobilių šeimai.
Trys taupūs varikliai ir keturių ratų pavara
„Trax“ salonas pakankamai erdvus aukštai ir patogiai susėsti penkiems keleiviams. Tuo pat metu automobilis garantuoja puikią važiavimo dinamiką leisiančią su kaupu patenkinti tiek šeimos, tiek ir individualaus vairuotojo poreikius. Be to - prireikus automobilis galės demonstruoti puikius važiavimo bekele įgūdžius.
Automobilio variklių gama susidės iš trijų keturių cilindrų agregatų: 1,4 l darbo tūrio benzininio su turbina, 1,6 l darbo tūrio atmosferinio variklio bei 1,7 l darbo tūrio turbodyzelio. Pirmasis – 1,4 l darbo tūrio turbininis variklis komplektuojamas su šešių laipsnių mechanine pavarų dėže. Jis išvysto 140 AG (103 kW) bei didžiausią 200 Nm sukimo momentą. Šis, o taip pat 1,7 l darbo tūrio turbodyzelinis agregatas galės sukti visų keturių varančiųjų ratų transmisiją.
1,7 l darbo tūrio turbodyzelis išvystys 130 AG (96 kW). Beje visi varikliai komplektuojami su mechaninėmis pavarų dėžėmis turės „Start/Stop“ funkciją, o 1,7 ir 1,4L darbo tūrio varikliai taip pat galės būti komplektuojami ir su šešių laipsnių automatinėmis pavarų dėžėmis.
Salone – galimybės patogiai susidėti daiktus ir prisijungimo prie tinklų galimybės
Pažvelgus iš vidaus „Trax“ palieka švaraus ir neperkrauto tobulumo įspūdį, kurį dar labiau sustiprina tokios patogios funkcijos kaip kombinuotasis prietaisų skydelis, derinantis analoginius ciferblatus su skaitmeninio ekrano rodmenimis.
„Trax“ taip pat gali pasigirti vietos susidėti daiktams gausa. Be 358 l tūrio bagažinės, automobilio salone apstu įvairių skyrelių. Jų rasite ir abipus centrinės konsolės, ir po priekine keleivio sėdyne, ir po bagažinės grindimis.
„Chevrolet Trax“ (nuotr. Gamintojo)
Galinės sėdynės atkaltė sulankstoma 60/40 dalimis, tuo tarpu prireikus galima galinę sėdynę sulankstyti visiškai, paliekant lygią aikštelę bagažui susidėti. Iš viso įmanomos net aštuonios skirtingos salono kombinacijos leidžiančios patogiai vežti įvairiausius krovinius bei keleivius.
Brangesniųjų komplektacijų modeliai bus aprūpinti „Chevrolet MyLink“ sistema be jokio papildomo mokesčio. Priminsime, kad „Chevrolet MyLink“ yra pažangi pramogų elektroninės įrangos valdymo sistema leidžianti perkelti išmaniojo telefono funkcionalumą į didelį spalvotą, aukštos raiškos, liesti jautrų ekraną. Jau šią žiemą sistema dar patobulės, pristačius navigacijos programėlę, kurią įdiegus išmaniajame telefone sistema parinks ir apskaičiuos maršrutą bei duomenis pateiks ekrane.
Saugus kaip niekas kitas
Plati standartinės pasyviosios bei aktyviosios saugos priemonių gama užtikrins vairuotojo bei keleivių saugumą avarijos atveju. „Trax“ bus komplektuojamas su šešiais saugos oro maišais, Elektronine Stabilumo kontrolės sistema (ESC), turinčia pajudėjimo įkalnėje pagalbos funkciją „Hill Start Assist“ (HSA), sukibimo kontrolės sistema (TC), stabdžių antiblokavimo sistema (ABS) su elektronine stabdymo jėgos paskirstymo funkcija (EBD), taip pat priekabos stabilumo kontrolės sistemą (TSA) ir sistemą padedančiaą leidžiantis nuokalne (HDC). Pastarosios dvi - kaip standartinė įranga, bus tiekiamos aukštesnės nei LT komplektacijos automobiliuose.