• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Pastaruosius pora mėnesių „Audi Sport“ inžinierių ir konstruktorių galvose sukosi tik viena data, kuri nuolatos neduodavo jiems ramybės ir skatindavo pasitempti bei susikaupti ‒ tai kovo 1 d. Iki šios dienos Vokietijos kėbulinių automobilių lenktynėse dalyvaujančios komandos turėjo pakeiti organizatoriams elektronikos valdomos transmisijos ir kitų svarbiausių mazgų brėžinius, aprašymus ir fotografijas organizatoriams tam, kad automobiliai būtų homologuoti.

REKLAMA
REKLAMA

Iki pirmųjų lenktynių Hockenheimo trasoje balandžio 29 d. likus 59 dienoms nugalėtojų titulą šiais metais ginsiančio „Audi“ sportinio automobilio „A5 DTM“ projektas buvo baigtas. Kaip ir du šio gamintojo konkurentai, BMW ir „Mercedes-Benz“, galutinę savojo lenktyninio modelio versiją „Audi“ pastarąsias dvi savaites testavo itin slaptomis sąlygomis. „Labiau nei bet kada anksčiau šiais metais net smulkiausios detalės gali lemti DTM sezono rezultatus, - kalbėjo „Audi Motorsport“ vadovas Dr. Wolfgangas Ullrichas. ‒ Savaime suprantama, detales, kurias tobulinome pastaruosius du mėnesius norėjosi palikti neatskleistas kaip įmanoma ilgiau“.

REKLAMA

Naujos DTM taisyklės nurodo, kad lenktyninis modelis turi turėti daugiau serijinio automobilio detalių nei buvo anksčiau, taip pat sugriežtėjo aerodinamikai keliami reikalavimai. Visgi „Audi“ inžinieriai yra įsitikinę, kad jiems ir vėl pavyko rasti unikalius sprendimus šioje srityje. Riesti nosį šios kompanijos konstruktoriais turi teisę, mat pastaraisiais metais būtent „Audi“ diktuoja madas šiose lenktynėse. Ilgą laiką tos detalės buvo uždengtos „burbuline maskuote“ panašiai kaip testuojant serijinių automobilių prototipus ir kol kas „Audi“ jos neatidengia.

Lyginant homologuotą „A5 DTM“ su pirmąja rugsėjo mėnesį Franfurto automobilių parodoje pristatyta jo versija visgi galima įžvelgti akivaizdžių skirtumų. Priekyje įrengtos vientisos radiatoriaus grotelės ir oro įsiurbimo angos priekinio aptako šonuose suteikia automobiliui agresyvumo. Prie bendro stiliaus puikiai tinka ir serijinio A5 modelio šviesos diodų dienos žibintai. Kėbulo apačioje priekyje galima matyti nedidelių aerodinaminių detalių gausą, taip pat įmantriai „papuošta“ ir galinė automobilio dalis, tačiau daugiau nuotraukų „Audi“ kol kas nepateikia.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų