Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
„Porsche 918 Spyder“ yra ne tik vienas brangiausių, bet ir vienas pažangiausių kompanijos modelių. „918 Spyder“ buvo pirmasis automobilis, kuris sugeba elgtis ne tik kaip superautomobilis, bet ir kaip ekonomiškas hečbekas.
Atrodo, kad „Porsche 918 Spyder“ turi ne vieną, bet dvi asmenybes. Viena pusė pasirūpins, jog galėtumėte iki 100 km/val. įsibėgėti vos per 2.5 sekundės, o kita pasirūpins, kad vidutinės kuro sąnaudos nesiektų 4 ar 5 litrų šimtui kilometrų. Kaip tai įmanoma? Visi atsakymai slypi hibridinėje jėgainėje.
Automobilis komplektuojamas ne tik su 608 arklio galias išvystančiu benzininiu varikliu, bet ir su dviem elektriniais motorais, kurių pajėgumas siekia net 279 arklio galias. Vienas motoras, išvystantis 154 arklio galias, suka galinius ratus ir tuo pačiu veikia kaip didžiulis generatorius, kuris krauna automobilyje esančias baterijas. Tuo tarpu kitas elektrinis motoras yra sumontuotas ant priekinės ašies ir išvysto 125 arklio galias. Tad pasinaudoję skaičiuotuvu, pamatysime, jog bendras jėgainės pajėgumas siekia net 887 arklio galias ir 1275 Nm sukimo momentą.
Kadangi tokio automobilio gamyba yra labai brangi, sportiškų automobilių gamintojas „Porsche“ pagamins tik 800 šio nuostabaus „918 Spyder“ vienetų. Nors visi egzemplioriai yra išpirkti, tačiau „Porsche 918“ gamyba vyksta pilnu pajėgumu. Pasak „Porsche“ kompanijos atstovų, šio hibridinio superautomobilio gamyba pasibaigs šių metų kovą.
Tad turėdami progą, pasižiūrėkime kaip vyksta „918 Spyder“ surinkimo procesas.
„Porsche 918 Spyder“ yra ne tik vienas brangiausių, bet ir vienas pažangiausių kompanijos modelių. „918 Spyder“ buvo pirmasis automobilis, kuris sugeba elgtis ne tik kaip superautomobilis, bet ir kaip ekonomiškas hečbekas.
Atrodo, kad „Porsche 918 Spyder“ turi ne vieną, bet dvi asmenybes. Viena pusė pasirūpins, jog galėtumėte iki 100 km/val. įsibėgėti vos per 2.5 sekundės, o kita pasirūpins, kad vidutinės kuro sąnaudos nesiektų 4 ar 5 litrų šimtui kilometrų. Kaip tai įmanoma? Visi atsakymai slypi hibridinėje jėgainėje.
Automobilis komplektuojamas ne tik su 608 arklio galias išvystančiu benzininiu varikliu, bet ir su dviem elektriniais motorais, kurių pajėgumas siekia net 279 arklio galias. Vienas motoras, išvystantis 154 arklio galias, suka galinius ratus ir tuo pačiu veikia kaip didžiulis generatorius, kuris krauna automobilyje esančias baterijas. Tuo tarpu kitas elektrinis motoras yra sumontuotas ant priekinės ašies ir išvysto 125 arklio galias. Tad pasinaudoję skaičiuotuvu, pamatysime, jog bendras jėgainės pajėgumas siekia net 887 arklio galias ir 1275 Nm sukimo momentą.
Kadangi tokio automobilio gamyba yra labai brangi, sportiškų automobilių gamintojas „Porsche“ pagamins tik 800 šio nuostabaus „918 Spyder“ vienetų. Nors visi egzemplioriai yra išpirkti, tačiau „Porsche 918“ gamyba vyksta pilnu pajėgumu. Pasak „Porsche“ kompanijos atstovų, šio hibridinio superautomobilio gamyba pasibaigs šių metų kovą.
Tad turėdami progą, pasižiūrėkime kaip vyksta „918 Spyder“ surinkimo procesas.