„Seoul Milk“ vaizdo įraše rodomas vyras, slapta filmuojantis lauke besiganančias moteris, kurios vėliau virsta karvėmis. Susidūrusi su visuomenės pasipiktinimu, kompanija reklamą išėmė iš „Youtube“, bet ši jau buvo spėjusi greitai išplisti internete, todėl ją į kitas platformas kėlė kiti interneto vartotojai.
Taip pat kalbama, kad reklamoje rodomo vyro elgesys prilygsta nelegaliai kitų žmonių filmavimo slapta praktikai, rašoma bbc.com.
Nuoširdžiai atsiprašo
„Mes nuoširdžiai atsiprašome visų tų, kurie pamatę mūsų praėjusio mėnesio 29 dieną pasirodžiusią reklamą, pasijuto nejaukiai“, – sakė „Seoul Dairy Cooperative“, kuriai priklauso „Seoul Milk“, savo internete išleistame pranešime. – „Į šią situaciją žiūrime labai rimtai ir atliksime vidinį tyrimą, o ateityje saugosimės, kad panašių incidentų daugiau nebenutiktų. Nulenkę galvas atsiprašome“.
Reklaminis vaizdo klipe prasideda nuo gamtoje su kamera vaikštančio vyras.
„Pagaliau mums pavyko jas užfiksuoti tobulai tyroje vietoje“, – sako vyriškas balsas.
Tuomet rodoma, kaip krūmuose pasislėpęs vyras su kamera filmuoja grupę moterų, kurios geria iš vandenį iš šaltinio ir užsiima joga. Kai vyras netyčia užlipa ant šakelės, jis jas išgąsdina ir moterys staiga virsta karvėmis.
Ši reklama įžiebė visą šalį apėmusias diskusijas
Tuomet atsiranda reklaminis užrašas: „Švarus vanduo, ekologiškas pašaras, 100% tyras Seulo pienas. Ekologiškas pienas iš ekologiško ūkio nuostabioje Čiongjango gamtoje.“
Ši reklama įžiebė visą šalį apėmusias diskusijas apie seksizmą ir apie lyčiai jautrius klausimus, tačiau buvo kritikuojama ne tik tai, kad moterys vaizduojamos kaip karvės. Kai kurie taip pat nerimavo dėl to, kaip nekaltai pavaizduotas slapta moteris filmuojantis vyras – tokio pobūdžio šnipinėjimo atveju Pietų Korėjoje pastaraisiais metais daugėja. Tokia praktika vadinama „molka“ – slapta kamera, ir Pietų Korėjoje moterims kelia vis daugiau nerimo.
Tai – ne pirmas kartas kai kompanija „Seoul Milk“ patenka į laikraščių antraštes dėl ne visai deramų priežasčių. 2003–aisiais jie surengė pasirodymą, kurio metu nuogi modeliai purškė vieni ant kitų jogurtą. „Seoul Milk“ rinkodaros departamento vadovas ir renginyje dalyvavę modeliai tuomet gavo baudas už nepadorų elgesį.