Kai kurių oro bendrovių elgesys su keleiviais per sniego sutrikdytą kalėdinį kelionių laikotarpį buvo nepriimtinas, teigiama civilinės aviacijos tarnybos raporte, kurį skelbia BBC. Buvo nustatyta nemažai atvejų, kuomet įvykus nesklandumams oro linijų įmonės neįvykdė savo įsipareigojimų keleiviams.
Kai skrydžiai būna paveikti nepalankių oro sąlygų, paprastai keleiviams turi būti užtikrinama teisė gauti užkandžių, gėrimų bei tinkamai apsistoti nakvynei. Tačiau paaiškėjo, kad kai kuriais atvejais keleiviai nebuvo informuoti apie savo teises.
Skelbiama, kad šiandien pagrindiniuose Britanijos oro uostuose sąlygos grįžo į įprastas vėžes po penkias dienas trukusio chaoso. Tačiau baiminamasi, kad naujai atplūdusi šalčio banga gali artimiausiomis dienomis vėl sujaukti kelionių planus.