„Ford“ pristatė itin originalią galinių durų sistemą, kuri bus montuojama naujajame „B-Max“. Ji išsiskiria tuo, kad centriniai statramsčiai yra integruoti pačiose duryse, todėl jas atidarius paliekama 1,5 m pločio erdvė keleiviams patekti į automobilį.
Kaip pažymi patys „Ford“ atstovai, daugelyje automobilių galinių durų atidarymas suteikia maždaug dvigubai mažiau laisvos erdvės. Jie taip pat tvirtina, kad ir „Opel Meriva“ kompaktiškasis vienatūris, su galinius vyrius turinčiomis galinėmis durimis maksimali suteikia patekimo į automobilį erdvė yra siauresnė nei 0,7 m.
„Ford of Europe“ automobilių išorės dizaino vadovo Stefano Lammo teigimu, tokia durų sistema buvo daugelio konstruktorių svajonė jau daugelį metų. „Mieste vairuojantiems žmonėms kyla problemų dėl erdvės trūkumo, todėl mes norėjome surasti naują sprendimą“, ‒ komentavo jis.
Konstrukcijoje buvo panaudotas itin tvirtas plienas, kuris yra iki penkių kartų tvirtesnis už naudojamą kitiems kėbulo paneliams. „Tokia durų konstrukcija reiškia, kad į automobilį galima pakrauti didelius krovinius. Per šonines duris į vidų galima patalpinti daiktus, kurie ilgesni nei 2,3 m", ‒ pažymėjo vyriausiasis „Ford of Europe“ interjero dizaineris Ernstas Reimas.
Naujasis „Ford B-Max“ debiutuos kovo mėnesį rengiamoje Ženevos automobilių parodoje, o netrukus po to pasirodys daugelyje Europos rinkų.