„Kol kas - pirminė stadija, sutarėme tiktai dėl apžvalgos, tai yra skenavimo“, - antradienį BNS sakė bendrovės „Oro navigacija“ vadovas Algimantas Raščius.
Darbų kainos jis nenorėjo viešinti.
„Komanda šiandien atskrenda, pradeda vakare darbus, rytoj įranga atvažiuoja. Skenavimas turėtų būti gegužės 30-31 dieną, jeigu oras geras“, - sakė A.Raščius.
Skenavimus atlikę ekspertai turėtų pasiūlyti, kaip būtų galima orlaivį iškelti.
„Jeigu trauksime, čia jau bus kitas sprendimas, ne „Oro navigacijos“ sprendimas“, - pažymėjo jis.
Lėktuvo apžiūrai bus pasitelktas Lietuvos karinių jūrų pajėgų laivas. Kuris konkrečiai laivas tiks operacijai, pasirinks „Mammoet“ atstovai.
„Jie rytoj atvyks į laivą, žiūrės, kaip tinka, kokia įranga. Taip daug pigiau išeina, jeigu su laivu samdytume, mano žiniomis, kažkur 200-300 tūkst. eurų kainuotų“, - sakė A.Raščius.
Darbai bus finansuojami iš Vyriausybės rezervo fondo. Susisiekimo ministras Rimantas Sinkevičius pirmadienį neatmetė, kad regreso tvarka padengti išlaidas gali būti reikalaujama iš orlaivio savininkų - „Klaipėdos avialinijų“. Šios vadovai esą nepageidauja iškelti orlaivio, jei to nereikės siekiant atgauti galbūt ten esančius pilotų kūnus.
Iš Geteborgo į Klaipėdą skridęs lėktuvas „An-2“ su patyrusiais lietuviais pilotais virš Baltijos jūros dingo gegužės 16-osios popietę. Po trijų parų lėktuvas rastas Baltijos jūros dugne. Dar po dviejų parų nustatyta, kad orlaivyje yra bent vieno piloto kūnas.
Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo draudžiama.