• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Kiekvienas save gerbiantis automobilių gamintojas, šiuo metu gamina bent vieną modelį, kuris turėtų saugos lankus, kaltinius ratlankius ir maksimaliai ištobulintą benzininį variklį. Vieni tokius modelius stengiasi pritaikyti bendro naudojimo keliams, tuo tarpu „Volkswagen Motorsport“ divizijos vadovas Jostas Capito mano, jog tautos automobilis privalo tapti dominuojančia marke automobilių sporte. 
Kol kas, didžiausiam automobilių gamintojui Europoje labai gerai sekasi pasaulio ralio čempionate, tačiau kaip ir dauguma „Volkswagen“ konkurentų, taip ir vokiečiai nori tapti pilnaverčiais žiedinių lenktynių žaidėjais.
Bendradarbiaudami su keliais žiedinių lenktynių specialistais, „Volkswagen“ sukūrė naują „Golf“ hečbeko modifikaciją, kuri bus skirta tik lenktynių trasoms. Palyginus su standartiniu modeliu, lenktynių trasoms skirtas modelis yra 40 centimetrų platesnis, turi iš anglies pluošto pagamintą spoilerį, priekinį splitterį, saugos lankus ir tarptautinės automobilių sporto federacijos reikalavimus atitinkantį kuro baką.

Kiekvienas save gerbiantis automobilių gamintojas, šiuo metu gamina bent vieną modelį, kuris turėtų saugos lankus, kaltinius ratlankius ir maksimaliai ištobulintą benzininį variklį. Vieni tokius modelius stengiasi pritaikyti bendro naudojimo keliams, tuo tarpu „Volkswagen Motorsport“ divizijos vadovas Jostas Capito mano, jog tautos automobilis privalo tapti dominuojančia marke automobilių sporte. 
Kol kas, didžiausiam automobilių gamintojui Europoje labai gerai sekasi pasaulio ralio čempionate, tačiau kaip ir dauguma „Volkswagen“ konkurentų, taip ir vokiečiai nori tapti pilnaverčiais žiedinių lenktynių žaidėjais.
Bendradarbiaudami su keliais žiedinių lenktynių specialistais, „Volkswagen“ sukūrė naują „Golf“ hečbeko modifikaciją, kuri bus skirta tik lenktynių trasoms. Palyginus su standartiniu modeliu, lenktynių trasoms skirtas modelis yra 40 centimetrų platesnis, turi iš anglies pluošto pagamintą spoilerį, priekinį splitterį, saugos lankus ir tarptautinės automobilių sporto federacijos reikalavimus atitinkantį kuro baką.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

11539087_1026322094091593_8859864203994478626_o


Priekinius varančiuosius ratus suka 2.0 litrų darbinio tūrio, keturių cilindrų turbo-benzininis variklis, kuris išvysto 325 arklio galias ir 409 Nm sukimo momentą. Variklis buvo suporuotas su šešių bėgių „DSG“ automatine pavarų dėže.
„Volkswagen“, kol kas, neskelbia naujo bolido kainos, nes jis iki šiol dar nėra pilnai išbaigtas. Nors „Volkswagen“ sako, jog tai tik koncepcinis automobilis, tačiau „Volkswagen Motorsport“ divizijos vadovas, Jostas Capito, teigia, jog visiems norintiems įsigyti „Volkswagen“ lenktyninį bolidą, tai galės padaryti 2016 metais.

11713717_1026322097424926_6551946769907957181_o

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų