Išmokyti kūrybingus ir veržlius Lietuvos studentus sėkmingai vystyti savo verslą bei ugdyti šalyje mentorystės kultūrą – tokius ambicingus tikslus prasidėjus naujiems mokslo metams išsikėlė jaunų žmonių verslumą ir naujų verslo įmonių kūrimąsi įvairiais projektais nuolat skatinanti Lietuvos verslininkų konfederacija (LVK).
Pasak LVK vadovo, naujasis „Creazone“ projektas atkakliausiems jo dalyviams plačiai atvers duris į Lietuvos ir tarptautinį verslo pasaulį.
„Svarbu atkreipti dėmesį, kad jaunų žmonių iniciatyvų rėmimas, pagalba įgyvendinant jų verslo sumanymus kartu padeda spręsti ir labai rimtas socialines bei ekonomines problemas. Taigi šiuo projektu taip pat prisidedame ir prie, pavyzdžiui, jaunimo nedarbo problemos sprendimo. Juk ėmęsi verslo bei ryžtingai įgyvendindami idėjas jaunieji verslininkai netruks sukurti darbo vietų ir kitiems. Todėl visiems esamiems ir potencialiems mentoriams akcentuojame „Creazone“, kaip ilgalaikį poveikį turinčio projekto ir socialiai atsakingos investicijos, naudą“, - teigė LVK prezidentas Valdas Sutkus.
Projektas “Creazone" siekia pristatyti verslą kaip saviraiškos priemonę bei išradingais ir patraukliais būdais padėti jauniems žmonėms sujungti verslo modelius ir kūrybinius atradimus į perspektyvius verslus. Į projektą bus atrinkta 120 tiksliuosius mokslus ar kūrybines industrijas studijuojančių studentų ir 20 dėstytojų. Visi dalyviai lankys mokymus, dirbtuves, bursis į komandas, su Lietuvos ir užsienio mentorių pagalba atlikinės specialias užduotis, turės progą pasisemti patirties Londone, kurs verslo idėjas ir stengsis paversti jas naujais verslais. Sumaniausi ir atkakliausi dalyviai, sėkmingai įveikę visus penkis projekto etapus, turės galimybę pasinaudoti investuotojų pasiūlymais.
„Creazone“ formatas išsiskiria kompiuterinius žaidimus primenančia projekto eiga, kuomet žaidėjai žingsnis po žingsnio siekia vis didesnių pergalių, stengiasi įveikti vis sudėtingesnius etapus, o kovą tęsia tik geriausiai pasirodę. Žaisdami šio projekto dalyviai nuolat mokysis ir kiekvieno etapo metu įgis žinių, praversiančių tolimesnėse žaidimo užduotyse bei padėsiančių jiems įveikti iššūkius. Studentams padės, patars, pamokys ir juos įkvėps įvairūs verslo atstovai. Kai kuriems iš jų būtent panašūs projektai padėjo įgyvendinti savo idėjas.