Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Automobilių gamintojai skiria daug lėšų tam, kad užtikrintų, jog jų kuriami automobiliai būtų maksimaliai saugūs. Tiek keleiviams sėdintiems viduje, tiek retkarčiais žioplinėjantiems pėstiesiems ar dviratininkams. Jeigu nesate tuo įsitikinę, tuomet pažvelkite į „Nissan“ kompanijos bandymų programą.
Japonijos automobilių gamintojas išplatino vaizdo įrašą, kuriame siekiama pademonstruoti kaip elektrinis krosoveris „Ariya“ bandomas atliekant įvairius saugumo bandymus. Šių bandymų programą „
Nissan Ariya“ turėjo praeiti Japonijoje esančiame bendrovės bandymų poligone.
Inžinierių komanda dirbo tam, kad užtikrintų, jog „Nissan“ automobiliai, susidūrimo atveju būtų maksimaliai saugūs. Pasak „
Nissan“, kiekvienas šios markės modelis turi praeiti griežtus susidūrimo bandymus. Bandymų metu atliekami priekinio, šoninio ir galinio susidūrimo bandymai.
Šias procedūras „Nissan“ inžinieriai naudoja tam, kad išmatuotų smūgio jėgą automobilio kėbului ir struktūriniams komponentams, taip pat poveikį vairuotojui ir keleiviams. Pastarieji vertinami naudojant įvairaus dydžio manekenus, kuriuose įrengti įvairūs jutikliai.
„Nissan“ teigia, kad daugelis „Leaf“ taikytų procedūrų buvo pritaikytos „Ariya“ automobiliui, todėl saugos priemonės buvo griežtesnės nei reikalaujama bendrose taisyklėse. Ypatingas dėmesys buvo skiriamas akumuliatoriui, o saugos inžinieriai užtikrina, kad aukštos įtampos paketas po avarijos būtų tinkamai apsaugotas ir išlaikytų savo struktūrinį vientisumą.
Automobilių gamintojai skiria daug lėšų tam, kad užtikrintų, jog jų kuriami automobiliai būtų maksimaliai saugūs. Tiek keleiviams sėdintiems viduje, tiek retkarčiais žioplinėjantiems pėstiesiems ar dviratininkams. Jeigu nesate tuo įsitikinę, tuomet pažvelkite į „Nissan“ kompanijos bandymų programą.
Japonijos automobilių gamintojas išplatino vaizdo įrašą, kuriame siekiama pademonstruoti kaip elektrinis krosoveris „Ariya“ bandomas atliekant įvairius saugumo bandymus. Šių bandymų programą „
Nissan Ariya“ turėjo praeiti Japonijoje esančiame bendrovės bandymų poligone.
Inžinierių komanda dirbo tam, kad užtikrintų, jog „Nissan“ automobiliai, susidūrimo atveju būtų maksimaliai saugūs. Pasak „
Nissan“, kiekvienas šios markės modelis turi praeiti griežtus susidūrimo bandymus. Bandymų metu atliekami priekinio, šoninio ir galinio susidūrimo bandymai.
Šias procedūras „Nissan“ inžinieriai naudoja tam, kad išmatuotų smūgio jėgą automobilio kėbului ir struktūriniams komponentams, taip pat poveikį vairuotojui ir keleiviams. Pastarieji vertinami naudojant įvairaus dydžio manekenus, kuriuose įrengti įvairūs jutikliai.
„Nissan“ teigia, kad daugelis „Leaf“ taikytų procedūrų buvo pritaikytos „Ariya“ automobiliui, todėl saugos priemonės buvo griežtesnės nei reikalaujama bendrose taisyklėse. Ypatingas dėmesys buvo skiriamas akumuliatoriui, o saugos inžinieriai užtikrina, kad aukštos įtampos paketas po avarijos būtų tinkamai apsaugotas ir išlaikytų savo struktūrinį vientisumą.